حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گلکسی نوت۱۰ لایت و گلکسی اس۱۰ لایت در اروپا عرضه شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ به منظور افزایش دسترسی مشتریان به گوشی‌های پرچمدار ارزان‌قیمت خود، هندست‌های گلکسی نوت۱۰ لایت و گلکسی اس۱۰ لایت را در بازار اروپا عرضه کرد.

گلکسی نوت۱۰ لایت هم اکنون در چهار کشور اروپایی اسپانیا، فرانسه، آلمان و انگلیس عرضه شده و اس۱۰ لایت هم در اسپانیا، آلمان و ایتالیا قابل دسترس است.

قیمت گلکسی نوت۱۰ در اسپانیا و فرانسه ۶۰۹ یورو و در آلمان، ایتالیا و انگلیس به ترتیب ۵۹۹ یورو، ۶۲۹ یورو و ۷۴۵ یورو است. گلکسی اس۱۰ لایت هم در اسپانیا به قیمت ۶۵۹ یورو، در آلمان به قیمت ۶۴۹ یورو و در ایتالیا به قیمت ۶۷۹ یورو به فروش می‌رسد.

سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس۱۰ لایت و گلکسی نوت۱۰ لایت را ماه گذشته معرفی کرد و از همان موقع در هند قابل دسترس هستند. در این کشور، گلکسی اس۱۰ لایت به قیمت ۳۹۹۹۹ روپیه، معادل ۵۶۵ دلار یا ۵۰۵ یورو فروخته می‌شود، در حالیکه قیمت مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت۱۰ لایت، ۳۵۹۹۰ روپیه (۴۵۰ یورو) و قیمت مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی آن، ۳۹۹۹۹ روپیه (۵۰۰ یورو) است.

کاربران گلکسی اس۱۰ لایت و گلکسی نوت۱۰ لایت قادر به استفاده از این قابلیت‌های پیشرفته گلکسی خواهند بود:

  • نمایشگر بی‌حاشیه: نمایشگرهای گلکسی اس۱۰ لایت و گلکسی نوت۱۰ لایت، پنل‌های لبه‌به‌لبه ۶.۷ اینچی از نوع Infinity-O هستند که تجربه غرق‌شونده‌ای را برای شما فراهم می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند تا از محتوای مولتی‌مدیای موردعلاقه خود نهایت لذت را ببرید و محو تماشای آن‌ها شوید.
  • باتری بزرگ‌تر با عمر بیشتر: گلکسی اس۱۰ لایت و گلکسی نوت۱۰ لایت مجهز به یک باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ بسیار سریع هستند، بنابراین شما می‌توانید مدت طولانی‌تری را با این گوشی‌ها کار کنید.
  • سرویس‌ها و امنیت: گلکسی اس۱۰ لایت و گلکسی نوت۱۰ لایت، با اکوسیستم سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های سامسونگ از جمله بیکسبی، Samsung Pay و Samsung Health عرضه شده‌اند. این گوشی‌ها همچنین با پلتفرم امنیتی Samsung Knox محافظت شده‌اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع