گوشی ZTE Axon 10s Pro معرفی شد؛ چیپست اسنپدراگون 865

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی ZTE Axon 10s Pro رسما رونمایی شد. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 865 و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز شده است.

شرکت زد تی ای از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند، اکسون 10s پرو برای تامین قدرت خود از چیپست اسنپدراگون 865 استفاده می کند و در دو نسخه مجهز به 6/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. ZTE برای این گوشی هوشمند خود از رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.0 استفاده کرده است.

شرکت زد تی ئی برای این محصول خود قابلیت های RAM-Booster و FS-Booster را درنظر گرفته که عملکرد خواندن و نوشتن رم و فایل سیستم را بهبود می دهد. این اسمارت فون به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری MiFavor 10 بهره می برد. گوشی ZTE Axon 10s Pro قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و وای فای 6 است.

گوشی ZTE Axon 10s Pro

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.47 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی و نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شده است. زیر این نمایشگر شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم و در بالای آن، برش قطره ای برای میزبانی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به چشم می خورد. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه خودنمایی می کند. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 20 مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می شود.

انرژی گوشی ZTE Axon 10s Pro توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که البته با توجه به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، کم به نظر می رسد. این دستگاه قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick  Charge 4 پلاس است. در حال حاضر تاریخ عرضه و همچنین قیمت این اسمارت فون مشخص نشده است. گوشی ZTE Axon 10 Pro با قیمت پایه 460 دلار فروخته می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع