رندرهای موتو G8 ، موتو G8 پاور و موتو جی 8 استایلوس فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندرهای موتو G8 به همراه موتو جی 8 پاور و موتو G8 استایلوس به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی های هوشمند دارای طراحی تمام صفحه هستند.

موتورولا در تاریخ 23 فوریه از گوشی های جدید خود رونمایی می کند. در هفته های اخیر شاهد افشای اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی های سری موتو جی 8 بودیم. به تازگی رندرهای موتو G8 به همراه دو دستگاه دیگر از این سری یعنی موتو G8 پاور و موتو G8 Stylus از سوی ایوان بلس فاش شده است.

در حال حاضر نمی توان تفاوت شاخصی میان آن ها پیدا کرد؛ با این حال ایوان بلس به نام موتو جی استایلوس اشاره کرده است. در گذشته شایعات از این دستگاه با نام موتو G استایلوس یاد کرده بودند؛ با این حال به نظر می رسد این دستگاه عضوی از خانواده موتو G8 باشد.

این سه گوشی هوشمند از طراحی تمام صفحه بهره می برند. موتو جی 8 و موتو جی 8 استایلوس به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شوند و موتو G8 پاور از دوربین اصلی چهارگانه بهره می برد. سنسور اثر انگشت این محصولات درون لوگوی موتورولا روی پنل پشتی تعبیه شده است. انتظار می رود موتو G8 دارای نمایشگر 6.39 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس باشد و انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین کند.

بر اساس شایعات، موتو جی 8 پاور به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود و همانند موتو G8، قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 665 تامین می کند. موتو جی 8 دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و مدل پاور آن دارای دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی های هوشمند از جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می برند.

در صورتی که شایعات حقیقت داشته باشند، موتو G8 Stylus به نمایشگر 6.36 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود و دارای دوربین اصلی با سنسورهای 48، 16 و 2 مگاپیکسلی است. انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع