به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
شاید سفر کردن و ماجراهایی که در طول سفر دارید، هیجان انگیزتر از رسیدن به مقصد باشد اما با برنامهریزی مطمئن تر برای مسافرت به همین اندازه آسوده خاطر تر سفر خواهید کرد.
سلب مسئولیت: تحریریهی تک تایمز در تهیه این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
اما تغییر چشمگیر و بزرگی که در سالهای اخیر در عرصه مسافرت و گردشگری رخ داده این است که مسافرت و برنامهریزی برای آن بسیار سادهتر و مهیجتر از گذشته شده است و میتوان با جزئیاتی باور نکردنی سفرهای آینده خود را برنامهریزی کرد.
برای مثال اگر قصد سفر به جزیره کیش یا مشهد مقدس را دارید با بررسی هتلهای کیش و هتلهای مشهد و رزرو هتل از روزها قبل میتوانید برنامه سفر خود را بچینید.
قرن بیست و یک با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد بسترهای تجاری روی اینترنت و افزایش خرید و فروشهای اینترنتی، عصر تجارت الکترونیک نامیده شده است. صنعت هتلداری نیز از مزایای این مقوله بی بهره نمانده است.
رقابتی بی پایان…
حال با وجود تعدد هتلها و فراهم آمدن امکان رزرو غیر حضوری هتلها و همچنین شناخته شده نبودن برخی از آنان، هتلها راغب به اتصال به سیستمهای فروش و آژانسهای آنلاین در سطح بینالمللی مانند Agoda ،Booking ،Expedia و آژانس های آنلاین هر کشور که با هدف سفرهای داخلی فعالیت میکنند، هستند.
برای مثال در شهر پاریس بیش از ۵۰۰ هتل با شباهت امکانات و خدمات وجود دارد، که با این وجود مهمانان انتخاب آزادانه و همچنین سختی خواهند داشت، با وجود عرضه بالا و تقاضای محدود، نیاز به ارائه متدهای جدید و کنار گذاشتن سبک سنتی فروش احساس میشود.
منقضی شدن سبک سنتی فروش
سبک رزرو سنتی هتل که مسافر یا مستقیما به هتل مراجعه کرده یا ازطریق آژانسها و سایتهای آنلاین رزرو خود را انجام میدهد. سبک جدید رزرو هتل به صورتی است که هتلها با استفاده از روشهای انگیزشی و هیجان آور باعث ترغیب مسافر به سفر کردن و رزرو هتل خواهند شد.
هتلهای هوشمندی که با متدهای جدید فروش پیش میروند نهتنها باعث ایجاد انگیزه سفر کردن مسافر خواهند شد بلکه باعث افزایش فروش هتل خود خواهند شد.
برای مثال هتلهای پاریس در زمان ایام پر فروش هتل مانند ایام نمایشگاه ها و تعطیلات کریسمس در عوض افزایش نرخ، مدلهای فروشی ارائه میکنند تا انتخاب مسافرین باشند.
این مدلهای فروش میتوانند بهصورت های زیر باشد:
- کاهش نرخ در صورت رزرو زودتر از تاریخ مشخص
- اقامت رایگان یک شب در صورت رزرو تعدادی شب
- ارائه خدمات رایگان مانند استخر، بار ، وعده های غذایی و …
متد های جدید، چوب دو سر طلا
برای هتلداران:
- ازبینبردن دغدغه فروش هتلداران با پیشفروش اتاق ها
- افزایش نقدینگی هتل با پیشفروش اتاق ها
- کسب درآمد از قسمت های مختلف هتل مانند کافی شاپ، استخر و … با افزایش فروش
- ایجاد انگیزه برای مسافر و فروش بیشتر همزمان با جلب رضایت مسافر و ایجاد مشتری وفادار
برای مهمانان:
- برنامهریزی مطمئن تر با خیالی آسوده تر با رزرو زود هنگام
- صرفهجویی در زمان
- دریافت امکانات بیشتر و خدمات رایگان هتل
- رضایت از خرید
- حق انتخاب بیشتر
- مقایسه راحتتر
فروش انگیزشی در ایران:
متدهای جدید فروش سالها است که در سطح بینالمللی به کار گرفته میشود، اما متاسفانه در کشور عزیزمان بهدلیل نبود زیر ساخت، به یک روش افزایش نرخ در ایام پر فروش و کاهش نرخ در ایام خلوت، انجام شده است. اما گزینه های دیگری مانند آفرهای خاص وجود نداشت و هیچگونه انگیزه ای برای سفر داخلی برای مسافران ایجاد نمیکرد.
و اما ایران هتل آنلاین …
اکنون، برای اولینبار در ایران، ایران هتل آنلاین، با ایجاد زیر ساخت های لازم و پوشش دهی تمامی هتلها، پنل آنلاین خود را به همگان ارائه کرده است. با ارائه این پنل و به کارگیری تمامی مدلهای فروش مانند (پیشفروش، لحظه آخری، اقامت رایگان و …) شاهد استقبال بی نظیر هتلها و همچنین مهمانان از این آفرهای ویژه بودیم.
امید است روزی ایران هتل آنلاین با ایجاد بستری در سطح بینالمللی و با به وجود اوردن امکان استفاده از ظرفیت بالقوه هتلهای ایران برای جذب توریست و میهمانان از سر تا سر جهان پدیدهای عظیم در صنعت هتلداری ایران را رقم بزند.
بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
ارسال پاسخ