حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

موتو G Stylus و موتو G پاور رسما معرفی شدند؛ پردازنده اسنپدراگون 665

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – موتو G Stylus و موتو G پاور از راه رسیدند. این گوشی های هوشمند به صفحه نمایش 6.4 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 665 مجهز شده اند.

موتورولا از جدیدترین گوشی های میان رده خود رونمایی کرد. موتو جی استایلوس و موتو جی پاور این محصولات را تشکیل می دهند. انرژی موتو G Power توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. در ادامه به معرفی این دو گوشی هوشمند می پردازیم.

مشخصات فنی موتو G Stylus

مشخصات فنی موتو G Stylus

برای اولین بار موتورولا از یک گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از قلم رونمایی کرده است، البته این قلم نمی تواند با S Pen سامسونگ رقابت کند. موتو جی استایلوس به صفحه نمایش 6.4 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که در بالای آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به چشم می خورد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه گانه به همراه لوگوی موتورولا خودنمایی می کند که درون این لوگو، سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو همراهی می شود. سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید این دستگاه در گذشته در گوشی موتو One Action مورد استفاده قرار گرفته است.

قدرت گوشی موتو G Stylus توسط چیپست اسنپدراگون 665 تامین می شود که آن را 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کنند. وظیفه تامین انرژی آن برعهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می کند. از سایر مشخصات آن می توان به جک 3.5 میلی متری هدفون و سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 اشاره کرد.

مشخصات فنی موتو G پاور

مشخصات فنی موتو G پاور

این دستگاه نیز از نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 بهره می برد. حفره صفحه نمایش دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را میزبانی می کند و موتورولا برای آن اسپیکر دوگانه درنظر گرفته است. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه به چشم می خورد که دارای سنسورهای 16 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو است.

از مشخصات گوشی موتو G Power می توان به چیپست اسنپدراگون 665، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 واتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 اشاره کرد.

قیمت موتو G Stylus و موتو G پاور

قیمت موتو G Stylus و موتو G پاور

گوشی موتو جی استایلوس با قیمت 299 دلار از بهار سال جاری میلادی وارد بازار می شود. قیمت درنظر گرفته شده برای موتو G Power برابر با 249 دلار است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع