شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو رسما در تاریخ ۲۳ فوریه رونمایی خواهند شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیوع ویروس کرونا متاسفانه برنامه‌ریزی شیائومی برای معرفی گوشی‌های پرچمدار می ۱۰ و می ۱۰ پرو را تحت تاثیر قرار داده است. شیائومی اکنون دعوت‌نامه‌های مراسم معرفی دستگاه‌ها را برای تاریخ ۲۳ فوریه در شهر بارسلونا اسپانیا ارسال کرده است. بنابراین ما احتمال می‌دهیم که مراسم رونمایی جهانی از این گوشی‌ها، بخشی از نمایشگاه کنگره جهانی موبایل امسال خواهد بود. ضمن اینکه بنر تبلیغاتی گوشی می ۱۰ پرو هم گویای همه چیز است.

البته این موضوع لزوما به معنی نفی برنامه‌های شیائومی برای معرفی و عرضه این دستگاه‌ها در داخل کشور چین نیست. حداقل این چیزی است که ما از شایعات قبلی می‌دانیم. پیش‌فروش اولیه می ۱۰ پرو از تاریخ ۱۰ فوریه آغاز خواهد شد و سپس در تاریخ ۱۳ فوریه شاهد معرفی آنلاین هر دو گوشی خواهیم بود. گفته می‌شود که فروش‌های واقعی می ۱۰ و می ۱۰ پرو به ترتیب از ۱۴ فوریه و ۱۸ فوریه شروع خواهند شد. حساب رسمی ویبو شیائومی برای این منظور بنرهایی را منتشر کرده که تاریخ ۱۳ فوریه را برای رویداد معرفی آنلاین دستگاه‌ها تائید کرده است. بنابراین ما دو تاریخ رسمی برای رونمایی از گوشی‌های جدید داریم که به توجه به شرایط به وجود آمده در اثر شیوع ویروس کرونا، منطقی به نظر می‌رسد. یکی از تصاویر ویبو، حافظه UFS 3.0 را دستکم برای یکی از هندست‌های می ۱۰ تائید کرده که سورپرایز جدیدی است.

عرضه نهایی گوشی‌ها در هر تاریخی که باشد، به نظر می‌رسد که شایعات و افشاگری‌ها درباره آن‌ها در حال افزایش یافتن است. این موضوع نشان می‌دهد که عرضه دستگاه‌ها در زمان نزدیکی اتفاق خواهد افتاد. این گوشی‌ها اخیرا در یک بنر تبلیغاتی دارای یک طراحی خوب و کاملا خمیده بودند. طبق برخی از شایعات، هر دو دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ خواهند بود. همچنین گفته می‌شود که مدل پرو دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی فول اچ‌دی پلاس با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و باتری ۵۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۶ وات (که در عرض ۳۵ دقیقه شارژ کامل خواهد کرد) است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع