قابلیت پاسخ‌دهی به استوری‌های اینستاگرام با GIF‌های جذاب ارائه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به‌تازگی به‌روزرسانی و تغییرات جدیدی در اینستاگرام ارائه شده است که برخی از این به‌روزرسانی‌ها، بسیار کاربردی و نظر بسیاری را به خود جلب کرده‌ است.

در سال‌های اخیر، کاربران اینستاگرام توانسته‌اند از فایل‌هایی با فرمت GIF به‌عنوان استیکرهای انیمیشنی در استوری (Story) اینستاگرام استفاده کنند؛ اما اکنون استفاده از GIFها در اینستاگرام بیش‌ازپیش توسعه یافته و براساس جدیدترین اخبار، ظاهرا در آخرین به‌روزرسانی اینستاگرام، امکان استفاده از GIFها به‌منظور پاسخ به استوری دوستان نیز ممکن شده است.

در ادامه بخوانید:

اینستاگرام اعلام کرده است کاربران هم‌اکنون می‌توانند با استفاده از GIFهای GIPHY، به استوری‌های دوستانشان پاسخ دهند. برای استفاده از این ویژگی جدید اینستاگرام، کاربران به به‌روزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام از فروشگاه‌های آنلاین ازجمله اپ‌استور یا گوگل‌پلی نیاز دارند. قابلیت پاسخ‌گویی به استوری‌ها با تصاویر GIF قابلیتی جذاب و کاربردی است و قطعا با استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.

ناگفته نماند در هفته‌ای که گذشت، اینستاگرام تأیید کرد مشغول آزمایش قابلیت Reaction در بخش Direct Messages است و احتمالا در آینده‌ای نزدیک، این قابلیت نیز در اینستاگرام ارائه خواهد شد. شایان ذکر است موارد ذکرشده تنها بخشی از ویژگی‌های این به‌روزرسانی محسوب می‌شود و اینستاگرام با گزینه‌های بیشتر، قابلیت‌های جذاب این اپلیکیشن را توسعه داده است.

شما کاربران تک تایمز نیز از این قابلیت استفاده کرده‌اید؟ دیدگاه خود را با ما دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع