حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

کارگزاری مفید اپلیکیشن بامبو را برای ساده‌سازی مفاهیم مالی عرضه می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هرچند این روزها بازار سرمایه میزبان سرمایه‌گذاران بیشتری در مقایسه با سال‌های گذشته است، اما به‌نظر می‌رسد هنوز آشنایی با این حوزه آنچنان که باید بالا نیست و از این‌رو ابزارهایی نظیر اپلیکیشن بامبو می‌تواند کارساز باشد. 

بازار سرمایه طی چند سال اخیر به یکی از پربازده‌ترین حوزه‌ها برای سرمایه‌گذاری بدل شده است، به‌طوری‌که طی حداقل دو سال موفق شده تا بخشی از سرمایه‌های سرگردان بازار را به خود جلب کند، اما به‌نظر می‌رسد با وجود پتانسیل بالا در این حوزه، همچنان عده‌ی کثیری از مردم به سراغ بازار بورس و سرمایه نرفته‌اند که بارزترین دلیل آن را باید نبود دانش لازم عنوان کرد. هلدینگ مفید، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های بازار سرمایه، اپلیکیشنی را با نام بامبو معرفی کرده که به ادعای این نهاد قرار است به‌عنوان یک مربی آنلاین مالی در دسترس کاربران قرار گیرد.

ساده‌سازی مفاهیم مالی، بهره‌بردن از ویژگی مربی مالی، تعیین هدف سرمایه‌گذاری و معرفی بهترین مسیر برای رسیدن به هدف سرمایه‌گذاری، ازجمله ویژگی‌های این اپلیکیشن هستند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط دست‌اندرکاران این اپلیکیشن که بامبو نام دارد، ویژگی «مربی مالی» است که به کاربر کمک می‌کند تا به اهداف مورد نظرش در بازه‌ی زمانی مشخص دست یابد. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن با ارائه‌ی مصداقی از فردی که می‌خواهد پول لازم برای خرید خودرو را جمع کند، بامبو را پیشنهاد می‌دهند که می‌توان با استفاده از آن بهترین و سریع‌ترین شیوه‌ی سرمایه‌گذاری و افزایش دارایی را مورد استفاده قرار داد. 

البته به‌نظر می‌رسد در حال حاضر این اپلیکیشن مراحل توسعه‌ی نهایی خود را سپری می‌کند، چراکه در حال حاضر قابلیت‌های محدودی برای پیش‌بینی سرمایه‌گذاری در این اپلیکیشن در دسترس است. 

شناخت عادت‌هایی که موجب موفقیت می‌شوند، نحوه‌ی اجرا و تبدیل آن‌ها به عادات موفقیت، دیگر مزیتی است که استفاده از اپلیکیشن بامبو دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع