آنر 9X لایت در تصویری به نمایش گذاشته شد؛ دوربین 48 مگاپیکسلی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به نظر می رسد آنر قصد دارد مدل جدیدی از گوشی آنر 9 ایکس را معرفی کند. به تازگی تصویری از آنر 9X لایت منتشر شده است.

ظاهرا شرکت آنر قصد دارد نسخه لایت گوشی آنر 9 ایکس را معرفی کند. به تازگی بنر این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این تصویر، گوشی آنر 9X لایت به یک المان چهارگوش روی پنل پشتی خود مجهز می شود که سنسور دوربین را میزبانی می کند. طراحی این بخش مشابه با گوشی های سری آنر V30 است.

در تصویر منتشر شده، شاهد حضور عبارت XTRAORDINARY PHOTOGRAPHER هستیم. علاوه بر این عبارت، به دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی نیز اشاره شده است. به نظر می رسد سنسور دوم از نوع تشخیص عمق باشد. یکی از موارد جالب در رابطه با این اسمارت فون، تاییدیه گوگل پلی است. با توجه به این موضوع، این گوشی هوشمند قادر به پشتیبانی از سرویس های گوگل خواهد بود.

آنر 9X لایت

در صفحه رسمی گوگل، گوشی آنر 9X Lite حضور پیدا کرده است. بر این اساس، این دستگاه دارای شماره مدل های JSN-L22 ،JSN-L21 و JSN-L23 است. با توجه به کسب تاییدیه گوگل پلی، انتظار می رود قدرت آن توسط چیپست کایرین 710F تامین شود. در حال حاضر شاهد استفاده از این پردازنده در گوشی آنر 9 ایکس در بازار جهانی هستیم.

با اعمال تحریم ها از سوی ایالات متحده آمریکا علیه هواوی، این غول فناوری چینی در بازارهای جهانی با مشکلات زیادی مواجه شد. این شرکت قصد دارد برای مقابله با این تحریم ها، با همکاری شرکت های چینی مطرح فروشگاه اپلیکیشن برای رقابت با پلی استور راه اندازی کند، البته هنوز چنین موضوعی نهایی نشده است (پلتفرم GDSA در راه است؛ رقیب چینی گوگل پلی استور).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع