امتیازات گوشی شیائومی Mi 10 پرو در گیک‌بنچ منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی روز ۱۳ فوریه دو گوشی Mi 10 و Mi 10 پرو را در چین رونمایی خواهد کرد. البته این شرکت وعده داده تا هر دو گوشی را روز ۲۳ فوریه در MWC به صورت جهانی رونمایی کند. حالا قبل از مراسم رونمایی، اطلاعات گوشی Mi 10 پرو در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده و می‌توان گفت نتایج چشمگیری نیز دارد. این گوشی در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۹۰۴ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۳۲۹۰ را در گیک‌بنچ ۵٫۱ کسب کرده است. برای مقایسه، گوشی گلکسی اس۲۰ ۵G به ترتیب امتیازات ۵۶۱ و ۲۳۵۸ را در بخش‌های تک و چند هسته‌ای بدست آورده است.

البته باید توجه داشت که کسب امتیاز بالاتر در گیک‌بنچ نمی‌تواند به تنهایی شاخصی برای مقایسه عملکرد گوشی‌ها باشد و مواردی وجود داشته که یک گوشی با وجود کسب امتیاز بالا نتوانسته تا انتظارات را برآورده کند و ممکن است این اتفاق برای Mi 10 پرو نیز بوجود آید.

در سایت گیک‌بنچ این گوشی با ۸ گیگابایت رم به ثبت رسیده است، اما طبق شایعه‌ها یک نسخه ۱۶ گیگابایتی از این گوشی نیز عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات تایید نشده Mi 10 پرو دارای نمایشگر ۶٫۴ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. ضمن اینکه پانچ حفره‌ای دو دوربینه نیز برای آن در نظر گرفته شده است. به احتمال زیاد این گوشی دارای دوربین چهارگانه متشکل از سنسورهای ۱۰۸،۴۸،۱۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در مورد سنسورهای دوربین سلفی این دستگاه هیچگونه اطلاعاتی منتشر نشده است. به لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات، باتری ۵۲۵۰mAh این دستگاه در ۳۵ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع