ردمی 8A Dual مجهز به چیپست اسنپدراگون 439 از راه رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ردمی 8A Dual رسما معرفی شد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

در سپتامبر سال گذشته شاهد رونمایی از گوشی ردمی 8A بودیم و حال نسخه بروز شده آن از راه رسیده است. گوشی ردمی 8A Dual به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است. سنسور اصلی این دوربین 13 مگاپیکسلی بوده که با سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود به یک سنسور 8 مگاپیکسلی دسترسی دارند که از حالت پرتره نیز پشتیبانی می کند.

این گوشی هوشمند ردمی به صفحه نمایش 6.22 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده که توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود. پنل پشتی این دستگاه از طراحی Aura XGrip بهره می برد که احتمال لیز خوردن آن از دست را کاهش می دهد. ردمی برای این محصول خود از پوشش P2i استفاده کرده تا کاربران نگرانی در رابطه با پاشش قطرات آب نداشته باشند.

ردمی 8A Dual

قدرت گوشی ردمی 8A Dual توسط چیپست اسنپدراگون 439 تامین می شود که آن را 2 یا 3 گیگابایت رم همراهی می کند. این دستگاه به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند. وظیفه تامین انرژی آن برعهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 واتی است، البته در جعبه آن شاهد حضور یک شارژر 10 واتی هستیم.

این گوشی هوشمند به قابلیت فیس آنلاک، رادیو FM و VoWiFi مجهز شده است. قیمت نسخه های مختلف آن به شرح زیر است:

  • 2 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی: 90 دلار
  • 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی: 97 دلار

کاربران می توانند گوشی ردمی 8A Dual را در رنگ های آبی، سفید و خاکستری سفارش دهند. فروش آن از تاریخ 18 فوریه در کشور هند شروع خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع