شیائومی می 10 با دوربین 108 مگاپیکسلی از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شیائومی اطلاعات جدیدی از گوشی های سری Mi 10 منتشر کرده است. مشخصات سنسور اصلی دوربین شیائومی می 10 به همراه ویژگی های صوتی آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

شیائومی تصمیم دارد پیش از رونمایی رسمی از پرچمداران جدید خود، گوشی های سری Mi 10 اطلاعاتی در رابطه با آن ها منتشر کند. به تازگی تیزرهایی از این محصولات در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

مشخصات دوربین شیائومی می 10

مشخصات دوربین شیائومی می 10

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. سنسور اصلی این دوربین 108 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/33 اینچ است. این دوربین می تواند ویدیو با رزولوشن 8K ضبط کند. دوربین شیائومی Mi 10 قابلیت زوم هیبریدی 10 برابر و زوم دیجیتال 50 برابر را در اختیار کاربران قرار می دهد و از OIS و EIS بهره می برد.

دوربین پرچمدار آینده شیائومی قادر به ثبت تصاویر با فرمت HEIF است. این تصاویر در مقایسه با عکس های JPEG فضای کمتری اشغال می کنند. با توجه به پوستر منتشر شده، انتظار می رود دوربین شیائومی Mi 10 به رکورد جدیدی در DxOMark دست پیدا کند.

ویژگی های صوتی شیائومی Mi 10

ویژگی های صوتی شیائومی Mi 10

شیائومی در سال های اخیر از اسپیکر تکی در پرچمداران خود استفاده کرده است؛ با این حال به نظر می رسد این رویه امسال تغییر می کند. بر اساس تیزر منتشر شده، گوشی شیائومی می 10 به دو اسپیکر، یکی در بخش پایینی و دیگری در بخش بالایی مجهز می شود. در هر یک از این بخش ها 6 حفره برای خروجی صدا به چشم می خورد که نوید صدای باکیفیتی را می دهد.

ظرفیت باتری شیائومی می 10

شیائومی تیزری برای ظرفیت باتری پرچمدار آینده خود منتشر نکرده است؛ با این حال در یکی از تصاویر شاهد نمایش ظرفیت باتری هستیم. این گوشی هوشمند به باتری 4400 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود که پیشرفت فوق العاده ای نسبت به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی شیائومی Mi 9 تجربه می کند

شیائومی از پرچمداران جدید خود در تاریخ 13 فوریه در کشور چین رونمایی خواهد کرد. معرفی جهانی این گوشی های هوشمند در تاریخ 23 فوریه در اسپانیا انجام می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع