حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

استون مارتین ونتیج رودستر 2021 از راه رسید؛ سریع و جذاب

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – استون مارتین ونتیج رودستر 2021 به صورت رسمی معرفی شد. سقف این خودرو در مقایسه با محصولات رقیب، در زمان کمتری باز و بسته می شود.

استون مارتین ونتیج رودستر 2021 ماه آینده میلادی در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش گذاشته می شود؛ با این حال امروز رسما از آن رونمایی شده است. استون مارتین برای این محصول خود سقف پارچه ای درنظر گرفته که در حالت ثابت و حرکت با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت به ترتیب به 6.7 و 6.8 ثانیه زمان برای بسته شدن نیاز دارد. این مدت زمان آن را تبدیل بهترین خودرو در این زمینه می کند.

استون مارتین ونتیج رودستر

همانطور که می‌توان حدس زد، این خودرو در مقایسه با مدل کوپه خود وزن بالاتری دارد. تفاوت وزن آن ها به 60 کیلوگرم می رسد. به لطف استفاده از مکانیزم Z-Fold و همچنین مواد سبک وزن، شاهد اختلاف وزن زیادی میان آن ها نیستیم. موتور مورد استفاده در این محصولات تفاوتی با یکدیگر ندارند.

مشخصات فنی استون مارتین ونتیج رودستر 2021

مشخصات فنی استون مارتین ونتیج رودستر 2021

این خودروی انگلیسی به یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری با توربوشارژ دوقلو مجهز شده که قدرتی برابر با 503 اسب بخار و گشتاوری برابر با 685 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد. قدرت تولیدی این موتور توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار ZF به چرخ های عقب منتقل می شود. سرعت آن در مدت زمان 3.7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد که تنها 0.2 ثانیه از استون مارتین ونتیج کوپه کندتر است. حداکثر سرعت این خودروی جذاب به 306 کیلومتر بر ساعت می رسد.

استون مارتین ونتیج رودستر

استون مارتین برای این محصول خود سیستم تعبیق تطبیقی، سیستم کنترل پایداری پویا، دیفرانسیل عقب الکترونیکی و مبدل گشتاور پویا درنظر گرفته است. راننده در این خودرو به حالت های رانندگی اسپرت، اسپرت پلاس و Track دسترسی دارد. قیمت استون مارتین ونتیج رودستر 2021 برابر با 161 هزار دلار است و در سه ماهه سوم امسال وارد بازار می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع