وان پلاس یک قابلیت جدید گوگل اسیستنت را برای گوشی‌های خود ارائه کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوگل در ماه سپتامبر سال گذشته، برای اولین بار قابلیت امبینت مود را برای دستیار گوگل اسیستنت معرفی کرد. این قابلیت در ابتدا فقط امکان انتخاب دستگاه‌های اندرویدی لنوو اسمارت تب M8 HD، لنوو یوگا اسمارت تب، نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ را به کاربر می‌داد. حالا علاوه بر این دستگاه‌ها، گوشی‌های وان پلاس هم به امبینت مود در گوگل اسیستنت دسترسی دارند.

شما با این قابلیت می‌توانید در زمانی که گوشی‌تان به شارژر وصل است، وضعیت آب و هوا، یادآوری‌ها، کنترل‌های موزیک، کنترل‌های خانه هوشمند و موارد دیگری را بر روی نمایشگر دستگاه خود مشاهده کنید.

دستیار صوتی گوگل

وان پلاس به منظور ارائه امبینت مود بر روی گوشی‌های وان پلاس ۳ و بالاتر، با گوگل همکاری کرده است. این قابلیت در حال حاضر برای هندست‌های پشتیبانی‌شده وان پلاس منتشر شده و به گفته وان پلاس عرضه کامل آن حدود یک هفته طول خواهد کشید.

برای فعال کردن امبینت مود در گوگل اسیستنت، اپلیکیشن دستیار صوتی را باز کرده به تنظیمات آن بروید و در گزینه Devices، گوشی خود را انتخاب نمائید. سپس دستگاه وان پلاس خودتان را به شارژر وصل کرده و بر روی نوتیفیکیشن ظاهر شده کلیک کنید و فرایند ست‌آپ را مطابق راهنمایی‌ها ادامه دهید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع