وان پلاس ۸ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یک تا دو ماه تا زمان معرفی گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو باقی مانده است و حالا ما اطلاعات جدیدی درباره آن‌ها در اختیار داریم.

این گوشی‌ها به تازگی در لیست بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده‌اند و نتایج تست‌های تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای آن‌ها در تصویر زیر قابل مشاهده است.

امتیاز تک‌هسته‌ای وان پلاس ۸ چیز چندان عجیبی نیست و ما مشابه آن را از اسنپدراگون ۸۵۵ و حتی چیپست‌های اگزینوس دیده‌ایم. اما امتیاز چند‌هسته‌ای آن واقعا قابل‌توجه است. گرچه این امتیاز، با در نظر گرفتن نتایج آیفون، چندان بالا نیست، اما امتیاز ۱۲۰۰۰ و به بالا برای دستگاه‌های اندرویدی واقعا فوق‌العاده است. این گوشی با گیک‌بنچ ۴  تست شده است و نه با گیک‌بنچ ۵. از آنجاییکه گیک‌بنچ ۵ در حال حاضر استاندارد اصلی تست‌هاست، این نتایج ممکن است چندان قابل اعتماد نباشند.

لیست گیک‌بنچ همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه، ۸ گیگابایت رم دارد که برای گوشی‌های وان پلاس عادی است. این مقدار رم احتمالا برای مدل پایه است و ممکن است یک نسخه ۱۲ گیگابایتی هم وجود داشته باشد. گوشی تست شده سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند، هرچند که شایعات قبلی به اندروید ۹ اشاره کرده بودند.

ما اطلاعاتی هم از قبل درباره وان پلاس ۸ و ۸ پرو در اختیار داریم. رندرهای قبلی این گوشی‌ها، به یک دوربین هول پانچ، به جای یک دوربین بیرون جهنده اشاره داشتند. این هندست‌ها همچنین مثل پرچمداران جدید گلکسی اس۲۰ سامسونگ، با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی خواهند شد.

ضمن اینکه اگر شایعات درست باشند، ما بالاخره شاهد ارائه شارژ بی‌سیم بر روی گوشی‌های وان پلاس خواهیم بود، البته فقط بر روی وان پلاس ۸ پرو.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع