اوپو و شیائومی بعد از لغو شدن کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ بیانیه دادند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شده است و حالا برخی از شرکت‌هایی که قصد شرکت در این نمایشگاه را داشتند، در حال برنامه‌ریزی رویدادهای جدیدی برای معرفی محصولات‌شان هستند.

شیائومی می ۱۰ در تاریخ دیگری معرفی خواهد شد

شیائومی طی بیانیه‌ای که بلافاصله بعد از رونمایی از گوشی‌های می ۱۰ و می ۱۰ پرو منتشر نمود تائید کرد که معرفی جهانی این دستگاه‌ها را که قبلا برای روز یکشنبه ۲۳ فوریه در شهر بارسلونا اسپانیا تعیین شده بود، به عقب انداخته است.

این شرکت می‌گوید که تصمیم انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSMA) برای لغو MWC 2020 را درک می‌کند و رویداد جداگانه‌ای را در اروپا “برای تاریخ دیگری” برنامه‌ریزی خواهد کرد که در آنجا، علاوه بر معرفی جهانی سری می ۱۰، اطلاعات قیمت آن‌ها را هم به اطلاع مشتریان خواهد رساند.

اوپو فایند ایکس۲ در ماه مارس معرفی می‌شود

شرکت چینی اوپو هم امروز بیانیه‌ای در این‌باره منتشر کرد. اوپو گفته است که به تصمیم GSMA برای لغو MWC 2020 احترام می‌گذارد و تصمیم دارد که رویداد دیگری را برای رونمایی از گوشی اوپو فایند ایکس۲ که قبلا قرار بود در روز شنبه ۲۲ فوریه معرفی شود، برنامه‌ریزی کند.

این شرکت هنوز زمان مشخصی را برای معرفی جهانی فایند ایکس۲ اعلام نکرده، ولی به طور ضمنی تائید کرده است که این اتفاق، در ماه مارس خواهد افتاد.

گوشی هوشمند بعدی ریلمی، به صورت آنلاین معرفی خواهد شد

سومین برندی که امروز تغییر برنامه‌های خود اعلام کرد، ریلمی بود. این شرکت تائید کرده است که گوشی ریلمی X50 پرو ۵G را به صورت آنلاین در روز دوشنبه ۲۴ فوریه از شهر مادرید اسپانیا معرفی خواهد کرد.

هواوی هنوز بیانیه‌ای نداده است
تا این لحظه، تنها شرکتی که چیزی درباره برنامه‌های خود نگفته، هواوی است. این شرکت در روز یکشنبه ۲۳ فوریه یک کنفرانس مطبوعاتی دارد و ممکن است در آنجا توضیحات بیشتری را ارائه بدهد.

از آنجائیکه هر دو شرکت شیائومی و اوپو در برنامه‌های خود تجدیدنظر کرده‌اند، به نظر می‌رسد که هواوی هم احتمالا چنین رویکردی را اتخاذ بکند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع