منتظر معرفی اولین گوشی گیمینگ لنوو Legion باشید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی گیمینگ لنوو Legion در راه است. این گوشی هوشمند مانند اکثر پرچمداران مطرح بازار برای تامین قدرت خود از چیپست کوالکام اسنپدراگون 865 استفاده می کند.

ظاهرا لنوو قرار است در سال جاری وارد بازار رقابتی گوشی های مخصوص بازی شود. این برند در اواخر امسال، نخستین گوشی هوشمند گیمینگ خود را معرفی خواهد کرد. این کمپانی تایید کرده که محصول آینده به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز می شود.

گوشی های هوشمند گیمینگ با برند لنوو لژیون، هم پای برندهای برجسته ای نظیر ریزر، بلک شارک، نوبیا رد مجیک و ایسوس ROG وارد بازار می شود. پرچمداران گیمینگ اندرویدی معمولا از بهترین ویژگی ها و سیستم های خنک کننده برخوردار هستند تا مدت زمان طولانی جهت بازی کردن را تضمین دهند. بنابراین انتظار می رود که گوشی های گیمینگ آینده لنوو نیز دارای چنین مشخصاتی باشند.

پردازنده اسنپدراگون 865 در حال حاضر یکی از بهترین تراشه های موبایل در بازار است. چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 865  متعلق به کمپانی کوالکام شامل چهار هسته Kryo 585 مبتنی بر Cortext-A77 بوده که سه عدد از آن ها دارای فرکانس 2.4 گیگاهرتز و دیگری دارای فرکانس 2.84 گیگاهرتز است. چهار هسته دیگر از نوع Kryo 585 مبتنی بر Cortext-A55 هستند که با فرکانس 1.8 گیگاهرتز فعالیت می کند.

انتظار می رود گوشی مخصوص بازی لنوو Legion از قابلیت های پیشرفته مانند شبکه ارتباطی 5G، فناوری Wi-Fi 6، رم LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS 3.0 و UFS 3.1 پشتیبانی کند. این ویژگی های استاندارد در پرچمدار شیائومی می 10 به چشم می خورند (شیائومی Mi 10 و Mi 10 پرو رونمایی شدند). باید خاطر نشان کرد که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه گوشی گیمینگ جدید اعلام نشده و جزییات بیشتر احتمالا در هفته های آتی در دسترس قرار می گیرند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع