اطلاعات وان‌پلاس ۸ در گیک‌بنچ رویت شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

حدود یک ماه پیش، شاهد حضور گوشی وان‌پلاس ۸ پرو با شماره مدل IN2023 در بنچمارک‌های گیک‌بنچ بودیم. اینک اما، دستگاه جدیدی در این سرویس ثبت شده که شماره مدل آن IN2025 است و احتمالاً همان گوشی وان‌پلاس ۸ وانیلی است.

قدرت این گوشی توسط اسنپدراگون ۸۶۵ تامین می‌شود که در گوشی وان‌پلاس ۸ پرو نیز از آن استفاده شده است؛ به همین جهت، امتیاز وان‌پلاس ۸ نیز برابر با گوشی ذکر شده است. البته نقطه تمایز این دستگاه در میزان حافظه رم آن‌هاست؛ گوشی وان‌پلاس ۸ از رمی ۸ گیگابایتی بهره می‌برد حال آنکه وان‌پلاس ۸ پرو به رمی ۱۲ گیگابایتی مجهز است. البته این اطلاعات به این معنا نیست که مدل وانیلی وان‌پلاس ۸ با حافظه رم ۲۱ گیگابایتی عرضه نشود. شاید هنوز جزئیاتی از آن فاش نشده است که به صحت و وجود آن پی ببریم بنابراین نمی‌توان به قطعیت حکم به عدم عرضه وان‌پلاس ۸ با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی داد.

پرسش اصلی اینجاست که از آنجایی که مدل وان‌پلاس ۸ پرو از نمایشگری ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد آیا گوشی وان‌پلاس ۸ به نمایشگری ۹۰ هرتزی مجهز است یا آن هم با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهد شد؟ همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که این گوشی‌ها از شارژر ۵۰W جدیدی پشتیبانی خواهند کرد. دو گوشی هوشمند OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro احتمالاً تا اواخر ماه مارس سال جاری میلادی یا ماه آوریل معرفی شوند. روال گذشته شرکت وان‌پلاس، معرفی پرچمدارهایش در ماه می بود که اینک برنامه‌های خود را تغییر داده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع