حالت تاریک برای فیسبوک لایت عرضه شد | به‌زودی برای اپلیکیشن اصلی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

فیسبوک لایت، اپلیکیشنی است که ویژگی‌های خاصی را در خود جای داده که فقط می‌توان در یک برنامه تمام عیار شاهد آن‌ها بود. اخیراً حالت تاریک که به Dark Mode شهره است، برای این برنامه در دسترس قرار گرفته است. با این حال، نکته جالب اینجاست که کاربران برنامه اصلی فیسبوک هنوز منتظر اضافه شدن همین ویژگی به اپ اصلی فیسبوک هستند.

با این حال، بر اساس گزارش AndroidPolice، اگر از برنامه فیسبوک لایت استفاده می‌کنید باید بدانید که قابلیت حالت تاریک به این اپلیکیشن اضافه شده است. لازم به ذکر است که البته این برنامه تنها برای برخی مناطق خاص در دسترس قرار دارد که به سختی به شبکه اینترنت متصل هستند.

گزینه مربوط به فعال کردن حالت تاریک در بخش «تنظیمات» قرار دارد بنابراین به راحتی می‌توانید آن را فعال یا غیرفعال کنید. تنها با کلیک برروی گزینه «Dark Mode» برنامه فیسبوک لایت به رنگ مشکی در می‌آید بنابراین کار راحتی را در پیش دارید. البته رنگ این حالت بیشتر به خاکستری تیره می‌خورد نه سیاه اما باز هم برای اینکه فشار کمی به چشم‌هایتان وارد شود مناسب است.

پوسته تاریک برنامه فیسبوک لایت فراتر از تنها چند بخش این اپلیکیشن است چراکه پس از فعال‌سازی آن، همه تب‌ها و فهرست‌های اپلیکیشن به رنگ خاکستری تیره در خواهد آمد. از ماه گذشته میلادی شاهد انتشار گزارش‌های فراوانی در خصوص عرضه ویژگی Dark Mode برای برنامه فیسبوک لایت بوده‌ایم؛ اینطور که پیداست، عرضه گسترده این ویژگی آغاز شده است و به زودی برای همه کاربران این اپلیکیشن در دسترس قرار خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست که فیسبوک قصد دارد چه زمانی حالت تاریک را برای برنامه اصلی خود منتشر سازد. در صورتی که اطلاعات رسمی در این باره منتشر گردد، در اسرع وقت در تک تایمز به اطلاع شما عزیزان خواهیم رسانید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع