اتحاد استارتاپ‌ها با پویش «باهم می‌سازیم» ایران سرور

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – جشنواره وب و موبایل ایران 98 چند روز پیش به پایان رسید. یکی از شرکت های حاضر در این جشنواره، ایران سرور بود.

دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران 24 و 25 بهمن با حضور شرکت های مختلف در تهران برگزار شد. در خلال جشنواره وب و موبایل ایران یکی از غرفه‌هایی که با ماگ‌های متفاوت خود باعث جلب نظر مخاطبان شد، ایران سرور بود. این شرکت در حال حاضر یکی از برندهای معتبر در زمینه خدمات هاست و دامین است و سرورهای متعددی را در داخل و خارج از کشور دارد.

داستان تولد ایران سرور به 17 سال پیش باز می‌گردد. ایران سرور از دل مجموعه گرین‌وب شکل گرفت و امروز به دلیل اینکه کسب و کارهای ایرانی بتوانند با خارج از کشور به راحتی ارتباط داشته باشند، در دو کشور دانمارک و انگلیس نمایندگی دارد.

هدف ما بهبود فضای اکوسیستم است

مدیر روابط عمومی ایران سرور در گفتگو با تک تایمز گفت: «در حال حاضر علاوه بر زیر ساخت ابری و میزبانی وب، سرویس سایت‌ساز را هم در اختیار مشتریان خود قرار داده‌ایم.»

زهرا شارع افزود: «سایت ساز، سرویسی بر بستر ابر است که کسب و کارها در عرض 5 دقیقه بدون دانش فنی می‌توانند سایت بسازند و سایر جابه‌جایی‌ها با چند تک تایمز ساده قابل انجام است.»

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 75 هزار مشتری از ایران سرور استفاده می‌کنند، تصریح کرد: «ایران سرور این روزها میزبان سایت‌های زیادی است. شاید بتوان از نام آشناترین آنها به دیجی‌کالا، کافه بازار، اول مارکت و غیره اشاره کرد.»

مدیر روابط عمومی ایران سرور با اشاره به طرح شتاب‌دهی ایران سرور ادامه داد: «حدود دو سال است با طرح شتاب‌دهی سعی داریم به استارتاپ‌ها کمک کنیم. این طرح شتاب‌دهی بدون درخواست سهام یا وجهی از استارتاپ‌ها، اجرا می‌شود. استارتاپ‌ها درخواست خود را برای ما ارسال می‌کنند، بررسی‌های لازم توسط تیم داوری و منتورینگ شکل می‌گیرد و در نهایت به مدت 6 ماه سرویس هاستینگ در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهیم.»

زهرا شارع ایران سروروی افزود: «بخش هاستینگ پرهزینه است و بسیاری از استارتاپ‌ها با استفاده از این خدمات توانسته‌اند جان دوباره بگیرند.»

شارع با اعلام اینکه قلب آبی ایران سرور برای مشتری‌ها می‌تپد، خاطرنشان کرد: «در زمان قطعی اینترنت از همکاران سه شیفت خود کمک گرفتیم و علی‌رغم تمام سختی‌ها و فشار کاری بالا به بیش از 3 هزار سایت CDN ارائه دادیم.»

وی در رابطه با پویش «با هم میسازیم» نیز گفت: «این پویش یکی از بهترین پویش هایی بود که در زمینه بهبود فضای کسب و کار فعالیت داشت، چون در ایران سرور محور اصلی مسئولیت اجتماعی ما نیز در این راستا بود؛ حامی این پویش شدیم و اولین استارت آن با ماگ‌هایی بود که لوگوی استارتاپ‌های حاضر در جشنواره روی آن چاپ شد تا اتحاد کسب و کارهای آنلاین را نمایش دهیم و ازین کمپین حمایت کنیم.»

مدیر روابط عمومی ایران سرور ادامه داد: «اعتقاد ما این است که کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند دور هم جمع شوند و با الگوگیری از ماهی‌های ساردین که به روش ساردینی معروف است، بسیاری از مشکلات را حل کنند و بر همین مبنا در ماگهای حمایت از پویش نمادی از ماهی‌های ساردین و هشتگ #باهممیسازیم بود.»

می‌توانیم در کنار هم رشد کنیم

هم‌بنیانگذار‌ ایران سرور نیز در در مراسم اختتامیه این جشنواره در متن سخنرانی خود گفت: «ساردین‌ها ماهی‌های کوچکی هستند که در مقابل کوسه‌ها پیروز می‌شوند. چرا که با هم متحد و هماهنگ هستند و با هم حرکت می‌کنند.»

محمد مظفری افزود: «استارتاپ‌های کوچک نیز همین حکم را دارند و نیاز نیست به جایی وصل شوند فقط باید با هم متحد باشند تا قوی‌تر عمل کنند و در این صورت است که می‌توانیم با استفاده از فناوری‌ها دنیا را به جای بهتری تبدیل کنیم.»

وی خاطرنشان کرد: «درست است که رسته‌ها و دسته‌ها، اهداف و آرمان‌‌ها با هم متفاوت هستند ولی نقطه اتصال همه ما ارائه خدمات نوین ابری است. اینجاست که ما در کنار هم قرار می‌گیریم و می‌توانیم در کنار هم رشد کنیم.»

مظفری در پایان گفت: «استفاده از این الگو می‌تواند به افزایش رشد استارتاپ‌ها در بازه زمانی کوتاه کمک کند و فرآیند توسعه با سرعت بیشتری پیش برود.»

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع