گیفتک؛ خرید گیفت کارت سریع

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با پیشرفت دنیای بازی‌ها و برنامه‌ها که توسط شرکت‌های بزرگی همچون سونی، مایکروسافت، اپل و گوگل توسعه داده می‌شوند؛ پرداخت پول واقعی برای دانلود برنامه یا خرید اعتبار در بازی‌ها یا حتی خریدن موسیقی به امری عادی بدل شده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سایت گیفتک از ابتدای سال ۹۴ با نام فارسی گیفت کار خود را با هدف فروش گیفت کارت گوگل پلی و آیتونز آغاز کرد. باتوجه به وجود تحریم ها امکان خرید گیفت کارت اندروید به‌صورت مستقیم از گوگل پلی وجود ندارد اما شما در گیفتک می‌توانید گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت آیفون، گیفت کارت PS4، گیفت کارت ایکس‌باکس و به‌طور کلی گیفت کارت ارزان را به‌راحتی تهیه کنید.

کاربران Android و iOS همیشه می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان اقدام به‌ خرید گیفت کارت کنند. قیمت ارزان گیفت کارت‌ها و پشتیبانی قوی گیفتک از دیگر امکاناتی است که در زمینه فروش Gift Card به کاربران عرضه می‌شود. برای دریافت گیفت کارت رایگان گوگل و اپل به بلاگ فارسی گیفت مراجعه کنید.

قبل از هرچیز باید بدانید باتوجه به درخواست بسیار زیاد کاربران نسبت به تهیه گیفت کارت، لازم است تا از بین فروشگاه‌های عرضه کننده این کارت‌ها بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. فروشگاه‌هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند و همچنین محل فیزیکی فروشگاه و اطلاعات تماس آن‌ها در فروشگاه ذکر شده باشد. سایت‌های دارای نماد اعتماد سایت‌هایی هستند که هویت فیزیکی صاحب سایت و همچنین قانونی بودن کسب کارشان توسط وزارت بازرگانی مورد ارزیابی قرار گرفته و تأیید شده است.

واحد پولی گیفت کارت‌ها

ابتدا باید بدانید که اکانت گوگل پلی، اپل استور، سونی یا مایکروسافت شما در کدام کشور ثبت شده است. معمولا بدلیل اینکه کاربران ایرانی اکثرا آدرسی که هنگام ثبت اکانت خود وارد می‌کنند متعلق به کشور آمریکا است؛ گیفت کارت‌های دلاری بیشترین سهم از بازار فروش گیفت کارت در ایران را به‌خود اختصاص داده است.

اما اگر به‌هردلیلی اکانت شما در کشور دیگری ثبت‌نام شده باشد باید حتما از گیفت کارتی استفاده کنید که مربوط به آن کشور باشد. مثال: اگر آدرس کشور اکانت شما انگلستان باشد باید گیفت کارت‌هایی را تهیه کنید که واحد آن‌ها پوند است یا اگر کشور شما فیلیپین باشد باید حتما از گیفت کارت‌هایی با واحد پولی پزو فیلیپین استفاده کنید.

کارت‌های ویزا کارت، مستر کارت

یکی از روش‌های پرداخت در پلتفرم‌های گوگل پلی و اپل استور اضافه کردن کارت اعتباری دبیت ویزا یا مستر کارت یا حتی امریکن اکسپرس است. شما با اضافه کردن کارت بانکی خود به حساب کاربری‌تان در این پلتفرم‌ها می‌توانید به خرید بازی و برنامه یا پرداخت پول در ازای دریافت اعتبارهای مختلف در این اپلیکیشن‌ها بپردازید.

از آنجایی که در ایران امکان افتتاح حساب کارت‌های بین‌المللی مثل ویزا کارت وجود ندارد، تقریبا تمام کاربران و مصرف کنندگانی که می‌خواهند از این امکانات استفاده کنند، به‌جای اضافه کردن کارت بانکی در حساب کاربریشان از گیفت کارت‌های مختلف استفاده می‌کنند. در ادامه انواع گیفت کارت‌ها و کاربرد آن‌ها، همچنین نحوه خرید گیفت کارت در ایران را برای شما شرح خواهیم داد.

گیفتک

گیفت کارت گوگل پلی

باتوجه به اینکه دستگاه‌های اندرویدی بیشترین سهم از بازار را در بین کاربران ایرانی در اختیار دارند، درخواست برای تهیه گیفت کارت‌های گوگل پلی نسبت به دیگر کارت‌ها بیشتر است. بد نیست بدانید تمامی برنامه‌های مربوط به موسیقی، کتاب، فیلم، اپلیکیشن و بازی‌های محبوب به‌صورت یکجا در گوگل پلی جمع آوری شده‌اند. شما می‌توانید از طریق وب یا هر نوع دستگاه اندرویدی به آن‌ها دسترسی داشته باشید، بسیاری از این اطلاعات رایگان نیستند و شما باید برای دانلود و تهیه آن‌ها از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید.

گوگل پلی استور یک فروشگاه با بیش از ۵۰۰،۰۰۰ اپلیکیشن کاربردی و بازی، میلیون‌ها ترانه موسیقی، کتاب و هزاران فیلم است و در این مخزن عظیم می‌توانید به‌وسیله گیفت کارت گوگل پلی هرآنچه مورد علاقه‌تان است دریافت کنید.

کارت‌های پلی استور براساس نیازهای مختلف مبالغ مختلفی دارند. به‌عنوان مثال فرض کنید می‌خواهید فقط یک بسته جم کلش رویال به ارزش ۱۰ دلار خریداری کنید؛ پس نیاز دارید که ابتدا یک گیفت کارت گوگل پلی ده دلاری خریده؛ اعتبار آن را وارد حساب کاربری خود کرده و سپس در داخل بازی اقدام به خریدن جم مورد نظرتان کنید.

مبلغ دلاری گیفت کارت‌های گوگل پلی عبارت‌اند از: ۵ دلاری، ۱۰ دلاری، ۲۰ دلاری، ۲۵ دلاری، ۵۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری.

گیفت کارت اپل

می‌توان گفت دستگاه‌های آیفون و به‌طور کلی محصولات اپل به‌لحاظ محبوبیت دارای دومین رتبه در کشور هستند. فروشگاه مربوط به محصولات، برنامه‌ها و بازی‌های این کمپانی اپ استور (App Store) نام دارد؛ در این فروشگاه می‌توانید بدون محدودیت به خریدن و دانلود فیلم، موسیقی، بازی و محصولات سخت‌افزاری دسترسی داشته باشید.

با تهیه گیفت کارت‌های اپل امکان پرداخت در بازی و برنامه‌هایی که پرداخت درون اپلیکیشنی دارند میسر خواهد شد. به‌عنوان مثال در بازی کلش رویال می‌توانید با استفاده از گیفت کارت اپل به خرید جم بپردازید. همچنین می‌توانید به اپل موزیک و بیش از ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ موسیقی دسترسی پیدا کنید. یا اگر به تماشای فیلم علاقه دارید می‌توانید با پرداخت مبلغی آن‌ها را اجاره یا برای همیشه در گالری اپل تی‌وی خود ذخیره کنید.

برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان iOS نیز باید برای عضویت سالانه خود هزینه اشتراک پرداخت کنند که به‌وسیله خرید گیفت کارت اپل می‌توانند این کار را به‌راحتی انجام دهند.

کمترین مبلغ گیفت کارت اپل ۲ دلاری بوده و بیشترین آن ۱۰۰ دلاری است.

گیفتک

گیفت کارت پلی‌استیشن

محبوب‌ترین کنسول بازی بین ایرانیان پلی‌استیشن است. استفاده از گیفت کارت مخصوصا بین گیمرها رواج دارد. برای مثال کاربران پلی‌استیشن و ایکس‌باکس برای آنلاین بازی کردن باید حساب کاربری خود را به PSN+ یا XBOX Live Gold ارتقا دهند.

برای این منظور باید به‌صورت ماهانه مبلغی پرداخت شود که با کمک گیفت کارت پلی‌استیشن می‌توان آن را به‌سادگی در ایران پرداخت کرد. به‌وسیله گیفت کارت‌های پلی‌استیشن می‌توانید در بازی‌ها و پلی‌استیشن استور پرداخت انجام دهید یا آن‌ها را برای تمدید عضویت یا دانلود بازی از مارکت پلی‌استیشن مورد استفاده قرار دهید.

فروشگاه آنلاین گیفت کارت

فروشگاه «گیفتک» برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا به‌صورت ریالی و با کارت عضو شتاب خود، گیفت کارت سرویس‌های مختلف را خریداری و به‌سادگی، از سرویس‌های مورد نظر خود استفاده کنید. انواع گیفت کارت در فروشگاه گیفتک ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گیفت کارت سرویس‌هایی مثل گوگل پلی، آیتونز، استیم، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، اسپاتیفای و Razer Gold اشاره کرد.

یک نکته مهم در هنگام خرید گیفت کارت این است که بدانید با فروشگاهی قانونی طرف هستید! خوشبختانه می‌توان با بررسی شناسنامه نماد اعتماد یا همان ای‌نماد، از قابل اعتماد بودن فروشگاه اطمینان حاصل کرد. فروشگاه گیفتک هم دارای نماد الکترونیکی است و با خیالی راحت می‌توانید سراغ آن بروید.

گیفت کارت‌های این فروشگاه مبالغ متنوعی را شامل می‌شوند و برای مثال می‌توان از دو دلار تا صد دلار، گیفت کارت آیتونز برای استفاده از سرویس‌های اپل خریداری کرد. پس از تکمیل فرایند خرید نیز کد گیفت کارت بلافاصله برای شما پیامک می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت https://giftak.net مراجعه کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع