حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مشخصات آنر 9X لایت به همراه قیمت آن فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مشخصات و قیمت آنر 9X لایت به اینترنت راه پیدا کرد. آنر 9 ایکس لایت به نمایشگر 6.5 اینچی مجهز می شود و قیمت آن 207 دلار است.

به نظر می رسد آنر در حال آمادگی برای رونمایی از نسخه Lite گوشی 9X است. در گذشته شاهد انتشار تصویری از این گوشی هوشمند بودیم، البته این تصویر اطلاعات زیادی در اختیار ما نداده بود (افشای تصویری از گوشی آنر 9X لایت). به تازگی این دستگاه در یک فروشگاه آنلاین پاکستانی حضور پیدا کرده که مشخصات اصلی و همچنین قیمت آن را فاش می کند.

مشخصات آنر 9X لایت به صفحه نمایش 6.5 اینچی FullView این دستگاه اشاره می کند. آنر برای این اسمارت فون دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را درنظر می گیرد. روی پنل پشتی آن شاهد حضور دوربین اصلی دوگانه به همراه سنسور اثر انگشت هستیم. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می شود.

مشخصات آنر 9X لایتقدرت گوشی آنر 9 ایکس لایت توسط چیپست کایرین 710 تامین می شود که آن را 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری 3750 میلی آمپر ساعتی است.

مشخصات آنر 9X لایت به ابعاد 7.8 × 76.6 × 160.4 میلی متری آن اشاره می کند. در حالی که این دستگاه به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9.0 پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.0 است، کاربران می توانند آن را به اندروید 10 بروزرسانی کنند.

قیمت آنر 9X لایت برابر با 207 دلار اعلام شده است. در حالی که هنوز اطلاعات کامل آن از سوی آنر اعلام نشده، می توان آن را پیش خرید کرد.



بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع