سامسونگ فعلاً برنامه‌ای مبنی بر عرضه جداگانه گلکسی هوم مینی ندارد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اوایل ماه جاری میلادی به صورت رسمی مشخص شد که تنها راه دستیابی به گلکسی هوم مینی سامسونگ، پیش‌خرید گلکسی S20 در کشور کره جنوبی است و اگر پرچمدار جدید این شرکت کره‌ای را سفارش دهید، این بلندگوی هوشمند به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اگرچه گزارش‌های پیشین حاکی از عرضه Galaxy Home Mini در تاریخ چهارشنبه ۲۳ بهمن (۱۲ فوریه) بودند اما به نظر می‌رسد که سامسونگ این برنامه را لغو کرده است. با این وجود، بلندگوی هوشمند گلکسی هوم مینی به عنوان هدیه‌ای رایگان در اختیار کسانی قرار خواهد گرفت که گوشی گلکسی S20 را سفارش دهند؛ کاری که معمولاً از سوی سامسونگ صورت نمی‌گرفته است.

اینک اما، مطلع شده‌ایم که سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای عرضه جداگانه بلندگوی هوشمند گلکسی هوم مینی ندارد؛ حداقل در آینده‌ای نزدیک. بر اساس گزارش TizenHelp، بنا به صحبت‌های یکی از مسئولان شرکت سامسونگ، غول کره‌ای دنیای تکنولوژی فعلاً برنامه‌ای مبنی بر عرضه جداگانه گلکسی هوم مینی ندارد.

سلام، من مسئول بخش موبایل سامسونگ هستم. برای دیر پاسخ دادن از شما معذرت می‌خواهم. برای ارتباط با Home Mini از شما سپاسگذاریم. ما شما را از طریق پرسش و پاسخ راهنمایی خواهیم کرد. در حال حاضر، همانطور که واحد مرتبط تائید کرده است، گلکسی هوم مینی قرار نیست به صورت جداگانه به فروش برسد و این [بلندگو] در حال حاضر به عنوان هدیه پیش خرید S20 در دسترس قرار دارد.

متن اصلی این ترجمه را می‌توانید از طریق تصویر زیر مشاهده کنید که نشان می‌دهد سامسونگ هنوز برنامه مشخصی برای بلندگوی هوشمند خود ندارد. این حقیقت که گلکسی هوم مینی به عنوان یک هدیه به صورت رایگان در دسترس خریداران گلکسی S20 قرار می‌گیرد نشان می‌دهد که سامسونگ می‌خواهد قبل از عرضه این دستگاه در دیگر مناطق دنیا، نظر مشتریان خود را بداند.

برخلاف دیگر بلندگوهای هوشمند موجود در بازار که از گوگل اسیستنت، آمازون الکسا و اپل سیری قدرت گرفته‌اند، گلکسی هوم مینی به دستیار مجازی بیکسبی (Bixby) سامسونگ مجهز است که امکانات کمتری نسبت به دیگر دستیارهای مجازی ذکر شده دارد.

سامسونگ سال گذشته هیچ اشاره‌ای به بیکسبی نکرد بنابراین شگفت‌زده نخواهیم شد اگر بدانیم سامسونگ می‌خواهد تنها از شر دستگاه‌های گلکسی هوم مینی تولید شده خود خلاص شود که قرار بوده در مقطعی وارد بازار شود. شاید، در حال حاضر زمان مناسبی برای عرضه بلندگوی هوشمندی مجهز به بیکسبی آن هم در این بازار شلوغ نیست. این امر زمانی منطقی جلوه می‌کند که بلندگوی هوشمند عالی‌ای ساخته شده باشد و شاید گلکسی هوم مینی سامسونگ آن‌قدرها هم نتوانسته در این زمینه عملکرد مثبتی داشته باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع