هیوندای i20 مدل 2020 در تصاویر رسمی به نمایش گذاشته شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تصاویر رسمی هیوندای i20 مدل 2020 به اینترنت راه پیدا کرد. این هاچ بک کره ای در مقایسه با نسل کنونی خود طراحی اسپرت تری دارد.

هیوندای i20 به عنوان رقیب خودروهای فورد فیستا و فولکس واگن پولو شناخته می شود. به تازگی تصاویر رسمی مدل 2020 این خودرو فاش شده که طراحی ظاهری آن را به نمایش می گذارد. نسل جدید این خودروی کره ای در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 به نمایش گذاشته می شود. نسل جدید i20 در مقایسه با گذشته دارای طراحی اسپرت تری است.

در بخش جلویی شاهد استفاده از جلو پنجره عریض تر و سپر اسپرت تر هستیم. در بخش پشتی از چراغ های جدید استفاده شده که دارای طراحی Z هستند. در میان چراغ های عقب، یک نوار باریک LED به چشم می خورد. هیوندای برای این خودروی هاچ بک یک دیفیوزر در نظر می گیرد که کاربردی نداشته و بیشتر حس اسپرت بودن را به خریدار القا می کند.

هیوندای i20 مدل 2020 با بدنه دو رنگ نیز وارد بازار می شود تا نسبت به خودروهای رقیب، متفاوت تر به نظر برسد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی و همچنین طراحی داخلی این خودرو در اختیار رسانه ها قرار نگرفته؛ با این حال انتظار می رود جدیدترین تکنولوژی های هیوندای شامل کیلومترشمار دیجیتال و همچنین یک نمایشگر لمسی بزرگ در کابین آن حضور پیدا کند.

این خودروی هاچ بک احتمالا با موتورهای نسل کنونی وارد بازار می شود که شامل یک موتور سه سیلندر 1.0 لیتری توربوشارژ و یک موتور 4 سیلندر 1.2 لیتری تنفس طبیعی می شود. احتمالا نسخه هیبریدی نسل جدید هیوندای i20 نیز وارد بازار می شود. برای اولین بار شاهد توسعه نسخه N هیوندای i20 خواهیم بود. انتظار می رود هیوندای برای این مدل موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ در نظر بگیرد که قدرتی برابر با 200 اسب بخار تولید می کند.



بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع