سونی اکسپریا L4 با تراشه هلیو P22 و دوربین سه‌گانه رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سونی از گوشی جدید اکسپریا L4 رونمایی کرد. اکسپریا L4 با داشتن یک دوربین سه‌گانه، نمایشگر بلند با نسبت تصویر ۲۱:۹ و  حسگر اثر انگشت در کنار گوشی، بسیار شبیه به گوشی پرچمدار اکسپریا ۱ است.

اکسپریا L4 دارای صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی LCD با وضوح +HD بوده و بلندتر از نمایشگر اکسپریا L3 با نسبت تصویر ۱۸:۹ است. بلند بودن نمایشگر این گوشی، به راحتی می‌تواند اجازه دهد تا همزمان از دو اپلیکیشن در حالت عمودی استفاده کرد.

آرایش دوربین سه‌گانه در پشت اکسپریا L4 شامل دوربین واید ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی گوشی هم یک لنز ۸ مگاپیکسلی است که در یک بریدگی کوچک قرار دارد.

یکی از قسمت‌هایی که اکسپریا L4 در آن نسبت به اکسپریا L3 ارتقا نیافته، بخش پردازنده است. این گوشی هم مثل اکسپریا L3 از تراشه مدیاتک هلیو P22 و ۳ گیگابایت رم استفاده کرده است. اکسپریا L4 دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بوده و حافظه داخلی آن ۶۴ مگاپیکسل (دو برابر حافظه اکسپریا L3) است.

باتری اکسپریا L4 ظرفیت ۳۵۸۰ میلی‌آمپرساعتی دارد (ظرفیت باتری اکسپریا L3 برابر ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت است) و شارژ سریع هم به آن اضافه شده است (هرچند که این شارژ، از نوع Power Delivery نیست).

اکسپریا L4 از فصل بهار امسال در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد و قیمت آن هنوز معلوم نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع