حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هایپرکار Czinger 21C معرفی شد؛ حداکثر سرعت 432 کیلومتر بر ساعت!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – Czinger 21C از راه رسید. این هایپرکار آمریکایی به یک موتور بنزینی 8 سیلندر 2.88 لیتری به همراه دو موتور برقی مجهز شده که 1250 اسب بخار قدرت تولید می کنند.

اوایل هفته گذشته اطلاعاتی در رابطه با هایپرکار آمریکایی Czinger 21C در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در حالی که گفته شده بود این خودرو به موتور هیبریدی مجهز می شود، اطلاعات کاملی از آن منتشر نشد. به تازگی این هایپرکار به صورت رسمی معرفی شده و اطلاعات کامل آن به اینترنت راه پیدا کرده است.

مشخصات فنی هایپرکار Czinger 21C

مشخصات فنی هایپرکار Czinger 21Cهایپرکار Czinger 21C به یک موتور 8 سیلندر 2.88 لیتری با توربوشارژر دوقلو و دو موتور الکتریکی مجهز شده است. موتور 8 سیلندر در میانه خودرو قرار گرفته و موتورهای الکتریکی برای چرخ های جلو درنظر گرفته شده است. این سیستم قادر به تولید 1250 اسب بخار قدرت است. دور موتور این هایپرکار به 11 هزار دور در دقیقه می رسد!

شرکت Czinger برای انتقال این قدرت بالا به چرخ ها از گیربکس 7 سرعته استفاده کرده است. وزن این هایپرکار به 1250 کیلوگرم می رسد که 181 کیلوگرم از مزدا MX-5 میاتا سنگین تر است. با وجود وزن بالاتر، هایپرکار آمریکایی 590 درصد قدرت بیشتری در مقایسه با رودستر ژاپنی دارد.

Czinger 21C عملکرد بی نظیری دارد. سرعت آن در مدت زمان 1.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. این خودرو برای رسیدن به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت تنها به 15 ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن به 432 کیلومتر بر ساعت می رسد. بد نیست بدانید سرعت این خودرو در مدت زمان 29 ثانیه از صفر به 400 کیلومتر بر ساعت می رسد که عملکرد بسیار بهتری نسبت به کونیگزگ آگرا RS دارد.

هایپرکار Czinger 21C تنها در 80 نمونه به تولید می رسد و در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه آینده میلادی در معرض دید عموم قرار می گیرد.



بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع