ساعت هوشمند TicWatch Pro 2020 با عمر باتری تا ۳۰ روز معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت Mobvoi صاحب برند TicWatch، نسخه جدید ساعت هوشمند پرچمدار TicWatch Pro را معرفی کرد. این مدل، حافظه بیشتری دارد و از استاندارد نظامی ۸۱۰G برای مقاومت در شرایط خاص پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند جدید که TicWatch Pro 2020 نام دارد، از اوایل ماه مارس در آمریکا به قیمت ۲۶۰ دلار از طریق آمازون و وب‌سایت رسمی خود شرکت قابل خرید خواهد بود. مشتریان در انگلیس هم اکنون می‌توانند آن را از فروشگاه آنلاین Mobvoi به قیمت ۲۲۳ پوند خریداری کنند.

ساعت TicWatch Pro 2020، برخلاف مدل اصلی، ۱ گیگابایت رم دارد و همانطور که گفته شد طوری ساخته شده که می‌تواند در برابر درجه حرارت‌های شدید، ضربه، گردوغبار و آب (تا ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه) دوام بیاورد.

مدل جدید مجهز به پردازنده اسنپدراگون Wear 2100 و ۴ گیگابایت حافظه داخلی است و از سیستم‌عامل Wear گوگل بهره می‌برد. درباره سایر امکانات آن می‌توان به GPS داخلی، بلوتوث، وای‌فای و اتصال NFC برای انجام پرداخت‌ها از طریق گوگل پی اشاره کرد.

باتری ۴۱۵ میلی‌آمپرساعتی آن به لطف تکنولوژی نمایشگر دوگانه (dual-display) می‌تواند بین ۲ تا ۳۰ روز استفاده مداوم را فراهم کند. شما با استفاده از گزینه ذخیره انرژی ساعت می‌توانید مصرف باتری را بهینه کنید، اما در این حالت، امکان دسترسی به برخی از قابلیت‌های مهم آن مثل نوتیفیکیشن و GPS را نخواهید داشت.

در آخر باید بگوییم که ساعت هوشمند TicWatch Pro 2020 از یک نمایشگر ۱.۳۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۰۰x۴۰۰ پیکسل و یک نمایشگر ثانویه FSTN LCD بهره می‌برد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع