حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نسخه نهایی خودروی تسلا Model Y رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
کمپانی تسلا در طی کنفرانس مالی خود تصاویر جدیدی از نسخه نهایی خودروی Model Y را به همراه عکس‌هایی از خط تولید آن به نمایش درآورد.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  autocar، اگر به خاطر داشته باشید کمپانی تسلا طرح مفهومی خودروی Model Y خود را در سال گذشته رونمایی کرد. ایلان ماسک هم‌اکنون در طی کنفرانس مرتبط با مسائل مالی خود اعلام کرد که عرضه این خودرو در ماه مارس آغاز خواهد شد.

 
 
 
تسلا همچنین در سندی که به‌صورت فایل پی‌دی‌اف منتشر کرده است تصویر نسخه نهایی Model Y را به نمایش در وارد و به همراه آن نیز چند تصویر دیگر از خط تولید این خودرو اضافه کرد. البته هیچ تغییر چشمگیری در طراحی این خودرو دیده نمی‌شود و خبری از وجود درهای Falcon Wing خودروی Model X هم نیست اما  طراحی بخش جلویی این خودرو تا اندکی تفاوت کرده است.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که حذف کروم درخواست شده توسط برخی از دارندگان خودروهای تسلا موجب شده است که زرق‌وبرق Model Y  مطابق با سلیقه کاربران نسبت به مدل‌های دیگر خودروی تسلا کاهش پیدا کند. علاوه بر این شتاب نمایش داده‌شده طی آزمایش نهایی این خودرو همچنان در آن وجود دارد و علاوه بر این برند این خودرو از 280 مایل به 315 مایل تغییر کرده است. باید منتظر بود و دید که نسخه نهایی این محصول در بازار با چه بازخوردی مواجه خواهد شد.

  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع