مشخصات کلیدی گوشی گیمینگ بلک شارک 3 برملا شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شیائومی در حال آماده سازی نسل بعدی گوشی های گیمینگ خود یعنی بلک شارک 3 است. اخیرا مشخصات کلیدی این محصول به اینترنت راه پیدا کرده که در ادامه به مرور آن ها می پردازیم.

اگر به خاطر داشته باشید شرکت شیائومی سال گذشته از یکی دیگر از گوشی های گیمینگ خود یعنی بلک شارک 2 رونمایی کرد. حال به نظر می رسد که شرکت در حال آماده سازی یک اسمارت فون جدید به نام بلک شارک 3 است. این محصول احتمالا در ماه مارس معرفی می شود. با این حال اطلاعات جدیدی در رسانه های مختلف منتشر شده که ما را با مشخصات مهم آن بیشتر آشنا می کنند.

بلک شارک 3 امروز برای اولین بار در وب‌سایت 3C به نمایش درآمده است. طبق اطلاعات موجود در این وب‌سایت، گوشی جدید شیائومی مجهز به فناوری 5G بوده و از شارژ سریع 65 واتی نیز پشتیبانی می کند.

متاسفانه وب‌سایت 3C نکته مهم دیگری را درباره این محصول آشکار نمی کند. اما مشخصات مربوط به ظرفیت باتری این دستگاه در صفحه Weibo شیائومی آورده شده است. بلک شارک 3 احتمالا به باتری غول پیکر 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. جالب آنکه به لطف پشتیبانی از فناوری 65 واتی، تنها 38 دقیقه طول می کشد تا این اسمارت فون به طور کامل شارژ شود.

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی گیمینگ بلک شارک 3 از نمایشگر QHD با رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. البته کاربر قادر خواهد بود تا از بین رفرش ریت های 60 هرتز، 90 هرتز و 120 هرتز یکی را انتخاب کند. فرد همچنین می تواند در صورت تمایل بین رزولوشن های QHD و FHD سوئیچ کند.

ظاهرا Black Shark 3 نخستین گوشی شیائومی خواهد بود که به رم 16 گیگبایتی مجهز می شود. حال باید تا چند هفته دیگر صبر کنیم تا ببینیم شرکت چینی چه سورپرایزهای دیگری را برای علاقه مندان دنیای گیم در نظر دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع