حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

حذف فالوورها در اینستاگرام آسان تر می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اینستاگرام در حال آماده سازی ویژگی جدید است که امکان حذف ساده فالوورها را برای کاربران فراهم می آورد.

هدف اپلیکیشن اینستاگرام، نزدیک کردن افراد به یکدیگر است. با این حال روابط در طی زمان تغییر می کنند و ممکن است وجود یک نفر در لیست دنبال کنندگان یک کاربر، چندان خوشایند وی به نظر نیاید. حذف آسان فالوورها پروسه ای است که کاربران، مدت زمان زیادی در انتظار آن بوده اند. هرچند که این انتظار بالاخره به زودی به پایان خواهد رسید.

به نظر می رسد اینستاگرام مشغول توسعه ویژگی جدیدی برای بهبود پلتفرم خود و تجربه کاربران بوده و به زودی آن را عرضه خواهد کرد. کاربران اپلیکیشن اینستاگرام به زودی قادر خواهند بود که فالوورهای آزاردهنده را به راحتی از لیست دنبال کنندگان خود حذف کنند.

ویژگی جدید اپلیکیشن اینستاگرام توسط جین وونگ مطرح شده است. با استفاده از این ویژگی، کاربر می تواند با رفتن به صفحه پروفایل یک فالوور، به راحتی وی را از لیست دنبال کنندگان خود حذف کند. طبق اظهارات جین وونگ، این ویژگی، روش ساده ای برای حذف فالوورهای آزاردهنده و ناخوشایند به شمار می آید، چرا که دیگر به جستجوی کسل کننده در لیست طولانی دنبال کننده ها احتیاجی ندارد.

اسکرین شات منتشر شده توسط جین مشخص می کند که ویژگی جدید، به هیچ وجه فرد حذف شونده را از عمل کاربر مطلع نمی سازد. فالوور حذف شده دیگر نمی تواند پست ها یا استوری های ارسال شده توسط کاربر را مشاهده کند. این ویژگی مخصوصا برای خلاص شدن از شر فالوورهای مزاحم و مرموز به کار می آید.

در حال حاضر به دو روش می توان یک فالوور را حذف کرد:

1- مراجعه به لیست دنبال کنند’گان و جستجو برای فالوور خاص، و سپس حذف وی از لیست

2- مسدود کردن فالوور خاص و سپس از حالت مسدود درآوردن وی

ویژگی جدیدی که قرار است به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شود، روند حذف فالوورها را آسان تر می کند. ظاهرا این ویژگی فعلا برای دستگاه های مجهز به iOS قابل دسترس است. اما به زودی برای کاربران اندرویدی نیز عرضه خواهد شد. البته هنوز هیچ اطلاعاتی راجع به فعال سازی عمومی این ویژگی در برنامه اینستاگرام در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع