ایرپاد ایکس اپل با قیمت 399 دلار از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اخیرا یک محصول 399 دلاری به نام ایرپاد ایکس در فهرست Target به نمایش درآمده که احتمالا به هدفون روگوشی جدید اپل اشاره می کند.

شرکت اپل قصد دارد تا نیمه اول سال 2020 از هدفون های روگوشی خود رونمایی کند. به تازگی یکی از کاربران یوتیوب به نام جان پروسر، تصویری را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته و گفته که هدفون جدید اپل در سیستم فهرست Target مشاهده شده است.

همانطور که در تصویر زیر می بینید، فهرست Target به یک محصول 399 دلاری به نام اپل ایرپاد (نسل ایکس) اشاره کرده است. همانطور که می دانید شرکت کوپرتینویی به تازگی سری ایرپاد پرو را با قیمت 249 دلار به بازار عرضه کرده؛ بنابراین انتظار می رود که هدست موجود در این فهرست یک محصول کاملا جدید باشد که طبق گفته های پروسر در سه رنگ مختلف ارائه می شود.

البته کارکنان Target گفته اند با اینکه قیمت محصولات معمولا قطعی است، اما نام آن ها اغلب دستخوش تغییرات بسیاری می شود. بنابراین به نظر می رسد که منظور از ایرپاد ایکس همان هدفون های روگوشی اپل است.

هدفون روگوشی اپل

مینگ-چی کو، تحلیلگر معروف اپل چندی پیش از عرضه هدفون پریمیوم جدید در نیمه اول سال 2020 خبر داد. ظاهرا این گجت با هدفون های سری Beats تفاوت های بسیاری دارد. البته هنوز مشخص نیست که تفاوت آن با محصولی مانند بیتس سولو پرو دقیقا چه خواهد بود.

شایعات حاکی از آن هستند که اپل در ماه مارس و با برگزاری یک رویداد، از نسل بعدی آیپد پرو و گوشی آیفون 9 رونمایی می کند. بنابراین احتمال می رود که هدفون روگوشی جدید که در Target با نام ایرپاد ایکس شناخته می شود نیز در این مراسم حضور پیدا کند. البته این نکته را به خاطر داشته باشیم که شرکت کوپرتینویی تا به حال هیچ اطلاعاتی را از این محصول منتشر نکرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع