محسن هاشمی پاسخ تست کرونا خود را اعلام کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز– در حالی که شمار قربانیان ویروس کووید 19 با همان کرونا در ایران به 8 نفر رسیده؛ پاسخ تست کرونا محسن هاشمی منفی اعلام شد.

تا دیروز 5 نفر در ایران به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده بودند و حال آمار جدیدی از سوی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس اعلام کیانوش جهان پور، 3 نفر دیگر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

دیروز خبرهایی مبنی بر ابتلای محسن هاشمی به کرونا منتشر شد (محسن هاشمی قرنطینه شد). هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران به دلیل ابتلای مشکوک شهردار منطقه ۱۳ به ویروس کرونا دیروز به منظور رفع نگرانی ها و اخذ تصمیمات لازم درباره ویروس کرونا، یک نشست فوق العاده دو ساعته برگزار کرد.

 محسن هاشمی در این رابطه گفت: «هفته گذشته در برنامه ای با حضور شهردار منطقه ۱۳ شرکت داشتم و از آنجا که ایشان مشکوک به بیماری کرونا است، امروز من هم در منزل مانده ام.» هاشمی تاکید کرد: «هیچ نوع علائم بیماری ندارم ولی در صورت بروز علائم، حتما آزمایش ابتلا به ویروس کرونا را خواهم داد.»

«غلامحسین محمدی» رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران روز شنبه در صفحه توییتر خود تایید کرد که شهردار منطقه ۱۳ مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا است و در بیمارستان تحت نظر است. وی در توییت دیگری نوشت: «از این پس هرگونه اطلاع رسانی در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مبارزه با ویروس کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفا از طریق این حساب و پایگاه های خبری مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری انجام می شود.»

محسن هاشمیاما امروز محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توییتر جواب تست کرونا خود را منفی اعلام کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع