بلک شارک 3 در تاریخ 3 مارس به صورت رسمی معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تاریخ رونمایی از گوشی بلک شارک 3 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند در تاریخ 3 مارس از راه می رسد.

نسل جدید گوشی گیمینگ Black Shark در تاریخ 3 مارس رسما رونمایی می شود. این گوشی هوشمند از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند که تبدیل به اولین دستگاه با پشتیبانی از این شبکه در خانواده Black Shark می شود.

مشخصات فنی بلک شارک 3

قدرت این گوشی هوشمند مانند اکثر پرچمداران موجود در بازار توسط چیپست اسنپدراگون 865 تامین می شود و در بالاترین نسخه از 16 گیگابایت رم بهره می برد. صفحه نمایش این دستگاه دارای رزولوشن QHD و رفرش ریت 120 هرتز خواهد بود. انتظار می رود انرژی Black Shark 3 توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 65 واتی تامین شود.

بلک شارک در گذشته خبر از همکاری با شرکت بزرگ Tencent داده بود. نتیجه این همکاری توسعه یک گوشی هوشمند مخصوص و بهینه سازی نرم افزاری خواهد بود. در پوستر منتشر شده در صفحه Weibo این شرکت عبارت Tencent Black Shark 3 به چشم می خورد. بنابراین نتیجه همکاری این شرکت ها از تاریخ 3 مارس رسما معرفی می شود.

بلک شارک 3در حالی که بسیاری به این موضوع اشاره کرده بودند که نسل جدید بلک شارک تبدیل به اولین گوشی هوشمند با 16 گیگابایت رم می شود، سامسونگ با معرفی گلکسی S20 اولترا چنین لقبی را تصاحب کرد (سامسونگ گلکسی S20 اولترا با نمایشگر غول پیکر رونمایی شد). با وجود چنین موضوعی، Black Shark 3 با قیمت بسیار پایین تری نسبت به نماینده سامسونگ وارد بازار می شود.

گوشی های گیمینگ در بازار محبوبیت بالایی پیدا کرده اند و در همین راستا شرکت های زیادی به سرمایه گذاری در این حوزه تمایل دارند. انتظار می رود امسال نسل جدید ریزر فون نیز معرفی شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع