حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قطر ایرویز مسافران ایرانی و کره‌ای را ۱۴ روز قرنطینه می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

قطر ایرویز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تمامی مسافرانی که از ایران و کره‌ی جنوبی به قطر سفر می‌کنند را به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهد کرد.

با شیوع ویروس کرونا در ایران و کره‌ی جنوبی، قطر ایرویز اعلام کرد تمامی مسافرانی که از این دو کشور به قطر سفر می‌کنند را به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهد کرد. قطر ایرلاینز دلیل این کار را جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا اعلام کرده و همچنین گفته است مسافران بعد از انجام تست و آزمایش‌های مربوطه، مرخص خواهند شد. قطر ایرویز در اطلاعیه‌ی خود نوشت:

طبق هشدارهای بهداشتی جهانی و محلی، از تمامی مسافران ورودی از ایران و کره‌ی جنوبی که مقصد نهایی آن‌ها دوحه است و هیچ نشانه‌ای از ویروس کرونای جدید در آن‌ها مشاهده نمی‌شود، خواسته می‌شود به مدت ۱۴ روز در قرنطینه خانگی یا یک مرکز قرنطینه بمانند. مسافران ایران و کره‌ی جنوبی که نشانه‌های ویروس کرونا را دارند نیز به مرکز بیماری‌های واگیر شرکت پزشکی حماد (Hamad Medical Corporation) منتقل می‌شوند.

از همکاری مسافران دراین‌زمینه قدردانی می‌کنیم.

مقاله‌ی مرتبط:

پیش از این نیز هواپیمایی ترکیش اعلام کرده بود تمامی سفرهای خود از مبدا ایران را لغو کرده است. سخنگوی گمرک ایران نیز از بسته شدن مرزهای مسافری و باری دو کشور ترکیه و افغانستان با کشورمان خبر داده بود. براساس اعلام مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تاکنون ترکیه، گرجستان، عراق و کویت پروازهای ایران به کشورشان را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده‌اند و به‌گفته‌ی مقامات این کشورها، این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع