هواوی Mate Xs با قیمت 2499 یورو و چیپست Kirin 990 5G از راه رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هواوی Mate Xs به صورت رسمی معرفی شد. لولا و سیستم خنک کننده هواوی میت ایکس اس بهبود پیدا کرده است.

در کنگره جهانی موبایل سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از گوشی هواوی میت ایکس بودیم  (هواوی میت ایکس از راه رسید؛ اولین گوشی هوشمند 5G انعطاف پذیر در جهان). حال هواوی تصمیم گرفته نسخه بهبودیافته این گوشی هوشمند را معرفی کند. این دستگاه از طراحی مشابه با مدل اصلی بهره می برد؛ با این حال به لولا و سیستم خنک کننده بهتری مجهز شده است. نمایشگر OLED خمیده این دستگاه در مقایسه با گذشته کیفیت بهتری دارد. این پنل 8 اینچی دارای رزولوشن 2200 × 2480 پیکسل است.

زمانی که این گوشی هوشمند بسته می شود، یک نمایشگر 6.6 اینچی با نسبت تصویر 19.5:9 در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند از دوربین چهارگانه بهره می برد. سنسور اصلی این دوربین 40 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 بوده که توسط سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال و سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می شود. این دوربین همچنین از سنسور ToF نیز بهره می برد.

انرژی هواوی Mate Xs توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از فناوری شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می کند. شارژر موجود در جعبه میت ایکس اس از این فناوری پشتیبانی می کند. اگرچه شاهد استفاده از سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری EMUI 10 هستیم، اما همچنان کاربران به سرویس های گوگل دسترسی ندارند و هواوی برای آن ها HMS را درنظر گرفته است.

قدرت هواوی میت ایکس اس توسط چیپست کایرین 990 5G تامین می شود. این گوشی هوشمند انعطاف پذیر از ماه آینده میلادی وارد بازار جهانی می شود. نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 2499 یورو در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع