گوشی ویوو APEX 2020 در 28 فوریه معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت ویوو در 28 فوریه از جدیدترین اسمارت فون خود یعنی ویوو APEX 2020 رونمایی می کند. این گوشی به نمایشگر تمام صفحه مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را دارد.

کمپانی ویوو قصد دارد تا طی مراسمی در پکن، از گوشی Vivo APEX 2020 رونمایی کند. این مراسم که در تاریخ 28 فوریه، ساعت 11 قبل از ظهر به وقت محلی برگزار می شود؛ در واقع جایگزینی برای کنگره جهانی موبایل 2020 محسوب می شود. همانطور که می دانید MWC قرار بود در بارسلونای اسپانیا برگزار شود، اما پس از شیوع ویروس کرونا، مقامات خبر از لغو آن دادند.

ویوو پس از اعلام این خبر، اظهار داشت که گوشی APEX 2020 در واقع نوآوری و برنامه های شرکت برای سال جاری را به تصویر می کشد. تیزر جدیدی که اخیرا منتشر شده، نشان می دهد که این محصول به صفحه نمایش خمیده با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده است. البته عدد 120 که در تصویر زیر مشاهده می کنید ممکن است نشان دهنده موضوع دیگری باشد. ظاهرا دوربین پریسکوپی که در پنل پشتی قرار گرفته نیز قابلیت زوم اپتیکال را برای گوشی فراهم می آورد.  

اسمارت فون های سری APEX به دلیل بهره مندی از فناوری های جدید و خلاقانه بسیار مشهور هستند. رندرهای اخیر ویوو APEX 2020 به نمایشگر تمام صفحه و نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالا اشاره می کنند. حاشیه های کناری دستگاه به شکل خمیده هستند و حسگر اثر انگشت نیز درون نمایشگر تعبیه شده است.

مدل های قبلی این گوشی یعنی APEX 2018 و APEX 2019 دارای برش صفحه نمایش بودند تا بستر مناسب برای دوربین سلفی مهیا شود. اما ظاهرا ویوو این بار تصمیم گرفته تا برای اپکس 2020 از سنسور درون نمایشگر استفاده کند. در پنل پشتی نیز شاهد ماژول دوربین دایره ای شکل با سنسور زوم اپتیکال چهارگوش هستیم. از دیگر مشخصات این محصول می توان به قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و فناوری شارژ سریع اشاره کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع