حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی های سری P40 هواوی در تاریخ 26 مارس معرفی می شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مدیر اجرایی هواوی به تازگی اعلام کرده که گوشی های سری P40 در تاریخ 26 مارس در شهر پاریس به صورت رسمی معرفی می شوند.

غول فناوری چینی برای به رخ کشیدن گوشی های پرچمدار جدید خود راهی پایتخت فرانسه خواهد شد. مدیر اجرایی هواوی یعنی ریچارد یو، به تازگی تاریخ رونمایی از گوشی های سری P40 را اعلام کرده است.

یو اعلام کرد که گوشی های سری پی 40 هواوی در تاریخ 26 مارس سال جاری در شهر پاریس معرفی می شوند. البته وی هیچ اشاره ای به محل و زمان برگزاری این مراسم نکرد. طبق اظهارات آقای یو، گوشی های سری پی 40 قدرتمندترین پرچمداران مجهز به فناوری 5G در جهان خواهند بود.

گوشی هواوی P40، هواوی P40 پرو، هواوی P40 پرو نسخه پریمیوم و گوشی میان رده هواوی P40 لایت جزو خانواده پرچمداران سری پی 40 به شمار می آیند. این دستگاه ها، جایگزین اصلی خانواده P30 محسوب می شوند. اسمارت فون های جدید به احتمال زیاد مجهز به چیپست های کایرین 990 یا کایرین 5G 990 بوده و از دوربین های با کیفیت تری نسبت به گوشی های سری میت 30 برخوردار هستند. از جمله ویژگی های دیگر نسخه های P40 و P40 پرو می توان به بزرگنمایی نوری 10 برابر، سنسور دوربین سونی 52 مگاپیکسلی و پنج رنگ بندی مختلف اشاره کرد.

رندرهای لو رفته از این محصولات، نشان می دهند که گوشی های پی 40 به غیر از نسخه لایت، از حفره درون نمایشگر بهره می برند که میزبان دوربین های سلفی دوگانه است. گوشی P40 لایت تنها یک دوربین سلفی دارد. البته باید گفت که به سبب تحریم های وضع شده توسط دولت ایالات متحده آمریکا، گوشی های جدید از پشتیبانی گوگل برخوردار نبوده و به فروشگاه اپلیکیشن های این شرکت آمریکایی دسترسی ندارند. همانند گوشی میت Xs، گوشی های خانواده P40 نیز قطعا در بازار جهانی و به همراه اپلیکیشن های اپ گالری و اکوسیستم انحصاری این شرکت عرضه خواهند شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع