حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

خودروی DS9 رسما معرفی شد؛ سدان لوکس فرانسوی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – خودروی DS9 از راه رسید. این خودروی سدان که پرچمدار جدید شرکت DS محسوب می شود، بر اساس خودروی پژو 508 L توسعه پیدا کرده است.

نزدیک به 6 ماه پیش شاهد رونمایی از خودروی DS9 برای بازار چین بودیم و حال نسخه اروپایی آن معرفی شده است. این خودروی لوکس فرانسوی هفته آینده در نمایشگاه خودروی ژنو در معرض دید عموم قرار می گیرد. این خودرو بر اساس پژو 508 L توسعه یافته، البته دارای طراحی متفاوتی است.

در کابین این خودرو شاهد حضور سلکتور دنده خودکار و دو نمایشگر غول پیکر (برای کیلومترشمار و سیستم سرگرمی و اطلاعات) هستیم که مشابه DS 7 کراس بک است. این سدان لوکس کیفیت ساخت بالاتری نسبت به پژو 508 دارد و در بازار باید با رقبای آلمانی خود رقابت کند.

ویژگی های خودروی DS9

ویژگی های خودروی DS9DS برای این خودرو قابلیت های زیادی درنظر گرفته که برای مثال می توان به سیستم تعلیق با قابلیت اسکن فعال، سیستم گرمکن، سردکن و ماساژور صندلی ها، پورت های USB، سیستم خودران سطح 2 تا سرعت 180 کیلومتر بر ساعت، سیستم امنیتی DS و DS Smart Access اشاره کرد.

مشخصات فنی DS9

مشخصات فنی DS9این خودروی فرانسوی از موتور پلاگین هیبریدی E-TENSE بهره می برد که دارای یک موتور بنزینی توربوشارژ به همراه یک برقی است. این دو موتور در مجموع قدرتی برابر با 225 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهند. این خودرو به یک باتری 11.9 کیلووات ساعتی مجهز شده که در حالت تمام الکتریکی بردی در محدوده 40 تا 50 کیلومتر دارد. قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

مشخصات فنی DS9طول این خودرو برابر با 4933 میلی متر، عرض آن برابر با 1855 میلی متر و ارتفاع آن برابر با 1468 میلی متر است. فاصله دو محور چرخ های آن به 2895 میلی متر می رسد. در حالت کلی ابعاد آن شباهت زیادی به بی ام و سری 5 دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع