ویوو iQOO 3 5G با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و فناوری شارژ سریع ۵۵ وات رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی ویوو iQOO 3 5G بعد از شایعات فراوان بالاخره معرفی شد. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، تکنولوژی خنک‌کننده مایع، رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1، شارژ فوق سریع و نرم افزارهای فراوان برای گیمرها است.

ویوو iQOO 3 5G دارای نمایشگر ۶.۴۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن +FHD است که یک حسگر اثر انگشت هم در زیر خود دارد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی در داخل یک هول پانچ در گوشه بالا سمت راست نمایشگر جای گرفته است. ویوو این نمایشگر ۶۰ هرتزی را “Polar View Display” نامیده که می‌تواند به روشنایی ۱۲۰۰ نیت برسد و از محتواهای +HDR10 پشتیبانی کند.

چهار دوربین در پشت گوشی وجود دارد که شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX582 با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی f/2.46، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

یکی از نکات قوت iQOO 3، اتصال ۵G آن است. این هندست همچنین از فناوری شارژ سریع ۵۵ وات Super FlashCharge بهره می‌برد که می‌تواند در عرض ۱۵ دقیقه نصف باتری ۴۴۴۰ میلی‌آمپرساعتی آن را پر کند. نرم افزار دستگاه، اندروید ۱۰ با رابط کاربری iQOO UI 1.0 است و قابلیتی به نام Ultra Game Mode نیز دارد که به شما اجازه می‌دهد تا نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌ها را هنگام بازی مسدود کنید.

iQOO 3 همچنین دو کلید شولدر دارد که ویوو آن‌ها را دکمه‌های Monster Touch نامیده است. نگه داشتن همزمان دو کلید می‌تواند باعث فعال شدن Monster Mode شود که از ۱۰۰ درصد ظرفیت چیپست استفاده خواهد کرد و باعث به حداقل رسیدن لگ‌ها خواهد شد، که البته فشار زیادی را بر روی باتری وارد خواهد کرد.

گوشی جدید ویوو در سه نسخه معرفی شده است: ۸/۱۲۸ گیگابایت LTE به قیمت ۵۱۵ دلار، نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت LTE به قیمت ۵۵۵ دلار و نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایت ۵G به قیمت ۶۲۵ دلار.

گوشی‌های iQOO 3 در چین همگی ۵G هستند و حافظه آن‌ها کمی متفاوت است که به این صورت هستند: ۶/۱۲۸ گیگابایت به قیمت ۵۱۰ دلار، ۸/۱۲۸ گیگابایت به قیمت ۵۴۰ دلار، ۱۲/۱۲۸ گیگابایت به قیمت ۵۶۸ دلار و نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایت به قیمت ۶۲۵ دلار.

فروش اولیه آن در هند از تاریخ ۱۴ اسفند (۴ مارس) و از طریق iqoo.com و Flipkart شروع خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع