حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مدیرعامل و هیات مدیره جدید سرآوا انتخاب شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز -هیات مدیره منتخب جدید سرآوا در اولین جلسه خود، علی فیاض‌بخش را به عنوان مدیرعامل و اکبر هاشمی را به عنوان رییس هیات مدیره برگزید.

 به گزارش تک تایمز به نقل از روابط عمومی سرآوا، مجمع شرکت سرآوا در تاریخ ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۸، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت را انتخاب کرد. هیات مدیره منتخب نیز در اولین جلسه خود، علی فیاض‌بخش را به عنوان مدیرعامل و اکبر هاشمی را به عنوان رییس هیات مدیره برگزید.

علی فیاض‌بخش دارای مدرک MBA از دانشگاه لینشوپینگ سوئد و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. او از سال ۱۳۹۶ با سمت معاون ارشد استراتژی و سرمایه‌گذاری به سرآوا پیوست. پیش از آن چهار سال مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری “توسعه نور دنا” و همچنین بنیان‌گذار شرکت “حرکت اول” بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت همراه اول بود. فیاض‌بخش عضو هیات مدیره شرکت‌های استارتاپی متعددی همچون علی‌بابا، الوپیک و تخفیفان بوده است و سابقه فعالیت در زمینه ادغام و تملک (M&A) شرکت‌های استارتاپی را داراست.

اکبر هاشمی بنیان‌گذار شرکت AGIP (سامانه جامع هوش مصنوعی) و مشاور استراتژیک و PR شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر و استارتاپ‌های بزرگ است. او پس از راه‌اندازی اولین استارتاپش در جهت توسعه اکوسیستم استارتاپی ایران، انتقال تجربه زیسته جهانی و تولید دانش، هفته‌نامه استارتاپی “شنبه” را راه‌اندازی کرد. همچنین برای ایجاد شفافیت، گفتمان، برطرف کردن چالش‌ها و ‌مشکلات زیست‌بوم استارتاپی ایران، همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران و دورهمی ماهانه “نون بربری” را تاسیس کرد.
هاشمی سال‌ها در سازمان‌ها و ‌نهادهای متعدد در حوزه‌ روابط عمومی بین‌الملل فعالیت داشته است. به خاطر علاقه‌مندی‌اش به کارآفرینی، همکاری با مجموعه‌های دولتی و همچنین سردبیری ارشد گروه مجلات همشهری و ۱۹ مجله را رها کرد و با تجربه بیش از دو دهه فعالیت رسانه و ارتباطات، وارد حوزه کارآفرینی شد. هاشمی از چندی پیش مدیریت اجرایی هفته‌نامه شنبه را واگذار کرد.

هیات مدیره جدید سرآوا همچنین از زحمات علی سمساریلر، مدیرعامل پیشین سرآوا تقدیر و تشکر کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع