سامسونگ گلکسی M31 با دوربین چهارگانه و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گلگسی M31، اولین دستگاه سری گلکسی M سامسونگ در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. این دستگاه بر پایه گوشی‌های سال گذشته گلکسی M30 و M30s ساخته شده و دارای دوربین‌های بهبودیافته، اندروید ۱۰ با رابط کاربری OneUI 2 و باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

این گوشی مثل مدل‌های M30 و M30s دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی FHD+ SuperAMOLED با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و یک ناچ U شکل قطره‌ای برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

در پشت دستگاه چهار دوربین وجود دارد که شامل یک سنسور بزرگ ۶۴ مگاپیکسلی با فناوری ترکیب پیکسلی Tetracell سامسونگ برای تولید تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی می‌شوند. یک اسکنر اثر انگشت خازنی هم در پشت وجود دارد.

در داخل گلکسی M31 از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ در کنار ۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.1 (قابل افزایش با اسلات microSD) استفاده شده است.

این گوشی از رابط کاربری One UI 2 سامسونگ بر روی اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. باتری آن یک سلول غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ تا ۱۵ وات با درگاه USB-C است. سایر مشخصات هندست شامل جد هدفون ۳.۵ میلیمتری، پشتیبانی از رادیو FM و بلوتوث ۵٫۰ می‌شوند.

گلکسی M31 در رنگ‌های آبی و مشکی و به قیمت پایه ۲۰۸ دلار برای نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی و قیمت ۲۲۲ دلار برای مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. فروش‌ آن در هند قرار است از روز ۱۵ اسفند (۵ مارس) شروع شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع