جدیدترین شرایط فروش ایران خودرو | فروش فوری، اعتباری، اقساطی، پیش فروش

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – جدیدترین شرایط فروش ایران خودرو شامل چندین خودرو می شود. برای اطلاع از فروش فوری و فروش اقساطی ایران خودرو در 7 اسفند 98 همراه ما باشید.

ایران خودرو در ماه های گذشته بسیاری از محصولات خود را به صورت اقساطی و نقدی به فروش رسانده است. ثبت نام در طرح های فروش فوری، نقدی و پیش فروش محصولات ایران خودرو به صورت اینترنتی انجام می شود. لازم به ذکر است؛ طرح های فروش این شرکت معمولا از ساعت 11 صبح شروع می شود. فروش ایران خودرو تقریبا به صورت ماهانه تغییر می کند، بنابراین اطلاع از آن ها اهمیت بالایی دارد. برای اطلاع از شرایط فروش اینترنتی ، فروش اعتباری و اقساطی ، پیش فروش ایران خودرو همراه ما باشید.

شرایط فروش اینترنتی ایران خودرو

ایران خودرو محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رساند. برای ثبت نام فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو باید به سایت آن مراجعه کنید.

شرایط فروش اعتباری ایران خودرو چگونه است؟

ایران خودرو در این تاریخ محصولی را به صورت اعتباری به فروش نمی رساند.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به چه صورت است؟

ایران خودرو خودرویی را در این تاریخ به صورت اقساطی به فروش نمی رساند.

شرایط پیش فروش ایران خودرو برای 7 اسفند چگونه است؟

ایران خودرو امروز، 7 اسفند تعدادی از محصولات خودرو را پیش فروش می کند. می توانید خودروهای زیر را از سایت ایران خودرو پیش خرید کنید:

شرایط فروش ایران خودروهمانند همیشه، شرایط فروش فوری و اقساطی ایران خودرو دارای چندین شرایط به شرح زیر است:

  • ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است.

  • تنظیم صلح‌نامه در این بخشنامه امکانپذیر نیست.

  • مشتریانی که 18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام کرده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند، مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نیستند. 

فروش نقدی ایران خودرو چگونه است؟

ایران خودرو در این تاریخ محصولی را به صورت نقدی به فروش نمی رساند.

سایت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

برای ثبت نام محصولات ایران خودرو باید به این لینک مراجعه کنید. در این لینک خودروهای توسط ایران خودرو به فروش می رسند را مشاهده می کنید. لازم به ذکر است؛ برای ثبت نام فروش فوری ایران خودرو در سایت آن باید تلاشی زیادی داشته باشید، چراکه افراد زیادی به دنبال خرید خودرو هستند.

در روزهای اخیر قیمت خودروها افزایش چشمگیری داشته است. در دو هفته گذشته قیمت خودروها بیش از 15 میلیون تومان افزایش داشته است به گونه ای که قیمت پراید به 70 میلیون تومان رسیده است و پژو 207 نیز با قیمتی بالاتر از 200 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

قیمت خودروهای داخلی و وارداتی در طی دو سال گذشته با افزایش چشمگیری روبه‌رو بوده و بسیاری از شرکت ها نیز از ایران خارج شده اند. خروج این شرکت ها باعث شده ایران خودرو و سایپا قادر به تحویل بسیاری از خودروها مانند محصولات رنو نباشند. علاوه بر این موضوع، نیروی انتظامی در گذشته خبر از توقف شماره گذاری خودروی پراید از سال آینده داده بود.

در هفته های آینده شاهد طرح های پیش فروش محصولات ایران خودرو و همچنین فروش اقساطی آن تحویل فوری خواهیم بود. این موضوع به معنای افزایش عرضه خودرو به بازار است، البته بسیاری از خریداران خبر از عدم تحویل خودروهای خود می دهند. بسیاری از افرادی که خواهان خرید خودرو ایران خودرو هستند، در طرح های فروش آن شرکت می کنند، البته شاید ظرفیت این طرح ها به سرعت تکمیل شود.

ایران خودرو به تازگی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرده است (جدیدترین خودروی ایران خودرو و سایپا معرفی شدند). این شرکت قصد دارد سال آینده تعداد محصولات موجود در سبد خرید خود را افزایش دهد (ایران خودرو از رانا سال و سورن سال رونمایی کرد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع