حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد یک تبلت جدید وارد بازار کند. گلکسی Tab S6 Lite به تازگی موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است.

گلکسی تب اس 6 قدرتمندترین تبلت سامسونگ در بازار محسوب می شود (سامسونگ گلکسی Tab S6 به صورت رسمی معرفی شد). این محصول از نمایشگر سوپر امولد، چیپست اسنپدراگون 855، حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. ماه گذشته میلادی شاهد رونمایی از نسخه 5G این تبلت بودیم که به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس و چیپست 5G مجهز شده است (سامسونگ گلکسی Tab S6 5G معرفی شد؛ اولین تبلت 5G جهان). به نظر می رسد نسخه جدید این تبلت در آینده نزدیک وارد بازار می شود.

به تازگی تبلت جدید سامسونگ با نام گلکسی تب اس 6 لایت تاییدیه بلوتوث دریافت کرده است. این تبلت دارای شماره مدل SM-P615 است. در گذشته این شماره مدل به اینترنت راه پیدا کرده بود. برای اولین بار وب‌سایت Sammobile به این شماره مدل اشاره کرد و خبر از عرضه یک تبلت جدید با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen داد، البته در آن زمان به نام گلکسی Tab S6 Lite اشاره ای نشده بود.

سامسونگ گلکسی Tab S6 Liteماه گذشته این تبلت در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده بود. بر اساس این بنچمارک، تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite به چیپست اگزینوس 9611 و 4 گیگابایت رم مجهز می شود و از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 بهره می برد. انتظار می رود این دستگاه دارای نمایشگری کوچکتر از 10.5 اینچ و با فناوری Super AMOLED باشد.

شماره مدل SM-P615 مربوط به نسخه LTE و شماره مدل SM-P610 مربوط به نسخه وای فای این تبلت خواهد بود. انتظار می رود سامسونگ در آینده نزدیک این تبلت را معرفی کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع