ال جی Q51 با صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچی و دوربین سه‌گانه معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ال‌جی ساعاتی پیش درکنار معرفی پرچم‌دار جدیدش، یعنی وی ۶۰ تین‌کیو 5G، گوشی میان‌رده‌ی Q51 را نیز با دوربین سه‌گانه و صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچی HD پلاس معرفی کرد.

ال‌جی به‌تازگی مراسمی جدید برگزار کرده است. این شرکت در مراسم ویژ‌ه‌‌اش در کره‌جنوبی درکنار معرفی وی ۶۰ تین‌کیو 5G، گوشی دیگری نیز معرفی کرده است که در دسته‌ی محصولات میان‌رده جای می‌گیرد. این گوشی ال‌جی کیو ۵۱ (LG Q51) نام دارد و از لحاظ ظاهری شباهت‌های زیادی با LG K50S دارد و براساس اعلام رسمی، تنها کاربران سه اپراتور موبایل کره، یعنی LG Uplus و SK Telecom و KT، می‌توانند از آن استفاده کنند.

در بخش جلویی گوشی Q51 ال‌جی، صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچی HD پلاس را شاهد هستیم که در بالای آن، بریدگی قطره‌ای‌شکل از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پنل پشتی دستگاه، دوربینی سه‌گانه جای گرفته است: دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق تصاویر ۲ مگاپیکسلی. این گوشی هوشمند به حسگر اثرانگشت خازنی و فلاش LED نیز مجهز است.

LG Q51 / ال جی کیو 51

ال‌جی در گوشی میان‌رده‌ی جدید Q51 از تراشه‌ی مدیاتک هلیو P22 و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق کارت میکرو SD، باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با امکان شارژ ازطریق درگاه USB Type-C استفاده کرده است. 

میان‌رده‌ی جدید ال‌جی مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید ۱۰ با جدیدترین نسخه از رابط کاربری ال‌جی، یعنی UX 9 است و از کلیدی مجزا برای دسترسی به دستیار صوتی گوگل اسیستنت در سمت چپ خود بهره می‌گیرد. گوشی ال‌جی Q51 به NFC و اسپیکر استریو نیز مجهز است. گوشی ال‌جی Q51 قرار است در رنگ‌های سفید و تیتانیومی با قیمت ۲۶۰ دلار دردسترس قرار گیرد. 

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی موبایل را در بخش محصولات تک تایمز بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود. همچنین، می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات تک تایمز استفاده کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع