حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تیک تاک با شکست واتساپ تبدیل به پردانلودترین اپلیکیشن در جهان شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به تازگی لیست پردانلودترین اپلیکیشن های ژانویه 2020 منتشر شده که در صدر آن برنامه تیک تاک با 104 میلیون دانلود قرار گرفته است.

اپلیکیشن چینی TikTok به موفقیت های بزرگی در بازار دست پیدا کرده است. سال گذشته این برنامه توانست پس از واتساپ، تبدیل به پردانلودترین برنامه در جهان شود (تیک تاک دومین اپلیکیشن پر دانلود در جهان شد). حال گزارشی از سوی Sensor Tower منتشر شده که خبر از دانلود 104 میلیون بار اپلیکیشن Douyin و TikTok در گوگل پلی استور و اپ استور اپل می دهد.

بر اساس این گزارش، تیک تیک با شکست واتساپ تبدیل به پردانلودترین اپلیکیشن در ژانویه سال جاری میلادی شده است. میزان دانلود این برنامه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی رشدی 46 درصدی را تجربه کرده است. میزان دانلود آن نسبت به دسامبر 2019 نیز با رشد 27 درصدی روبه‌رو شده است.

تیک تاکTikTok در صدر لیست پردانلودترین اپلیکیشن ها در هند، برزیل و ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است. لازم به ذکر است؛ در آمار منتشر شده میزان دانلود این برنامه از فروشگاه های دیگر در کشور چین و سایر نقاط جهان درنظر گرفته نشده است.

در حال حاضر میزان دانلود برنامه تیک تاک در جهان به 1.82 میلیارد بار رسیده است. انتظار می رود میزان دانلود این اپلیکیشن در فوریه سال جاری میلادی به رکورد جدیدی دست پیدا کند. احتمالا محبوبیت آن در بازارهای نوظهور افزایش پیدا می کند که این موضوع به معنای رشد آن در آینده است.

میزان درآمد جهانی این اپلیکیشن در دسامبر 2019 برابر با 39.4 میلیون دلار بوده است؛ با این حال برای ژانویه این درآمد به 28.6 میلیون دلار کاهش پیدا کرده است. 84.5 درصد از درآمد آن مربوط به کشور چین و 10.1 درصد آن مربوط به بازار ایالات متحده آمریکا در ژانویه 2020 بوده است. برای اولین بار نسخه چینی این برنامه، Douyin با کاهش خریدهای درون برنامه ای مواجه شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع