۱۰۶ نفر در ایران طی ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کیانوش جهانپور آمار جدید مبتلایان به ویروس کرونا در کشورمان را ۲۴۵ نفر و ۷ مورد فوتی جدید اعلام کرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در اعلام آخرین آمار ابتلا به کووید-۱۹ در کشور از روز گذشته تا پیش از ظهر امروز، ۱۰۶ مورد جدید و ۷ مورد مرگ را گزارش داد. از این میان ۳۸ نفر در استان تهران، ۲۳ نفر در گیلان، هفت نفر در قم، یک نفر در همدان، ۸ نفر در اصفهان، ۷ نفر در مازندران، ۵ نفر در اردبیل، سه نفر در البرز، یک نفر در خراسان رضوی، سه نفر در سمنان، دو نفر در کرمانشاه، سه نفر در لرستان، یک نفر در کردستان، یک نفر در یزد، یک نفر در آذربایجان غربی و دو نفر در آذربایجان شرقی بوده‌اند. ۷ نفر از این اشخاص نیز فوت کرده‌اند.

جهانپور گفت به این ترتیب تعداد کل مبتلایان قطعی کووید ۱۹ به شمار ۲۴۵ تن رسید که متاسفانه ۲۶ تن از آن‌ها جان باختند. وی اشاره کرد که باتوجه به بالارفتن تعداد آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا در کشور، میزان انتظار برای رسیدن نتیجه کاهش پیدا کرده و لیست انتظار دیگر نخواهیم داشت چراکه تنها زمان انتظار، زمان انجام آزمایش خواهد بود. این آزمایشگاه‌ها به تعداد ۴۰ هم خواهند رسید. وی اشاره کرد که به‌دلیل همین تشخیص سریع، روند ابتلا به بیماری در این روزها صعودی است و در روزهای آینده نیز همچنان صعودی خواهد بود.

با توجه به اینکه سفرها در روزهای اخیر در روند انتشار کووید۱۹ تاثیر داشته‌اند، اقامتگاه‌های مازندران از پذیرش مسافران ممانعت به عمل می‌آورند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع