به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
سازمانها و کسبوکارها میتوانند با استفاده از دارکوب بدون نیاز به حضور فیزیکی پرسنل از مشارکت آنها بهرهمند شده و فرآیندهای کاری را بدون وقفه پیش ببرند. با توجه به شرایط کنونی و برای تشویق سازمانها به دورکاری، سرویس ابری دارکوب تا پایان فروردینماه به صورت رایگان ارائه میشود.
سلب مسئولیت: تحریریهی تک تایمز در تهیه این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
در سالی که گذشت، یکی از دغدغههای مدیران سازمانها و کسبوکارها، تعطیلیهای خارج از برنامه و وقفههایی بود که به دلایل مختلف از جمله آلودگی هوا، شیوع بیماری یا وضعیت نامساعد جوی بهوجود آمد و تاثیرات منفیای را در پیشبرد فرآیندهای کاری به همراه داشت.
راهکار پیشنهادی ما در چنین مواقعی استفاده از ابزاری آنلاین جهت حفظ ارتباط یکپارچه پرسنل است. با استفاده از دارکوب پرسنل به راحتی میتوانند عمدهي وظایف سازمانی خود را در منزل یا هر محیطی خارج از محل کار به انجام رسانند. همچنین به یاری روباتها میتوانند دسترسی به سرویسهای مورد نیاز خود از قبیل اتوماسیون اداری و CRM را آسان و ایمن و بدون نیاز به اتصال به شبکهی داخلی سازمان حفظ کنند.
اغلب سازمانها و کسبوکارهای پیشرو از پیامرسان اختصاصی خود برای ارتباطات کاری و تجاری بهره میبرند و در این زمینه محصولات متعددی در سطح جهانی با یکدیگر مشغول رقابتاند. در ایران نیز پس از فراگیرشدن تلگرام و بهلطف آشنایی عموم مردم با پیامرسانها ، سازمانها و کسبوکارها نیز دریافتهاند که از طریق این بستر بسیاری از امور را میتوان با سرعت، سهولت و کارایی بیشتر و هزینهی پایینتر به انجام رساند.
با این همه، پیامرسانهای عمومی مانند تلگرام، واتساپ و غیره برای استفادهی سازمانی و تجاری طراحی نشدهاند و در کشورهای پیشرفته نیز برای ارتباطات درونسازمانی، میانسازمانی و ارتباطات امن و ساختاریافته با مشتریان از پیامرسانهای عمومی استفاده نمیشود.
در عوض، هر سازمان و کسبوکاری از ابزار ابری مختصبهخود و یا نرمافزارهای On-Premise برای این جنس از ارتباطات و تعاملات بهره میجوید. پلتفرم پیامرسان سازمانی دارکوب چندین سال است که در بازار فنآوری کشور حضور دارد و در این مدت توانسته نظر مثبت سازمانها و کسبوکارهای کوچک و بزرگ متعددی را در حوزههای بانک و بیمه، نفت و پتروشیمی، صنعت و تجارت، آموزش و خدمات عمومی جلب نماید.
در واقع دارکوب این امکان را برای سازمانها و کسبوکارها فراهم آورده است تا در زمانی کوتاه پیامرسان اختصاصی خود را راهاندازی کنند و از ویژگیهای پلتفرمی سریع و ایمن، قابل سفارشیسازی و قابلانطباق با سیاستها و نیازهای ارتباطی منحصربهفرد هر سازمان بهرهمند شوند.
چرا دارکوب؟
بر خلاف پیامرسانهای عمومی، سرور دارکوب در درون سازمان یا فضای اختصاصی ابری استقرار مییابد که خود به تضمین امنیت دادهها و حفظ مالکیت آنها برای سازمان و نیز افزایش چشمگیر سرعت ارتباطات و تبادل اسناد میانجامد. کاربران دارکوب محدود به پرسنل، مشتریان و یا اشخاصی هستند که در ارتباط کاری با سازمان قرار دارند و سطوح دسترسی بر مبنای گروههای کاری، چارت سازمانی، و سیاستهای ارتباطی قابل تعریف است.
در حقیقت سطح دسترسی هر کاربری متناسب با نیاز کاری و صلاحدید مدیران تعریف میشود. همچنین امکان یکپارچهسازی آن با نرمافزارهای سازمانی بهمنظور ارائهی خدمات مختلف به پرسنل از طریق روباتها وجود دارد. در این حالت کاربران میتوانند در محیط نرمافزارهایی از قبیل اتوماسیون اداری، CRM یا هر نرمافزار دیگری، به دارکوب نیز دسترسی داشته باشند.
از دیگر ویژگیهای بارز این پیامرسان، امکان توسعهی روباتها است. روباتها دستیارهایی هستند که با بهرهگیری از امکانات ارتباط متنی کمک میکنند برخی فرایندهای سازمان با سهولت بیشتری صورت پذیرد. از آنجایی که دارکوب بر مبنای پروتکلی ایمن و باز توسعهیافته است، امکان بهکارگیری انواع روباتها در کنار پلتفرم پیامرسان دارکوب وجود دارد. در موارد متعددی بهجای راهاندازی یک نرمافزار یا اپلیکیشن جدید، میتوان در مدت زمان کوتاهتر و با صرف هزینهی کمتر، این روباتها را به خدمت گرفت.
بهعنوان مثال در تهیهی گزارش از سامانههای مختلف، کسب اطلاعات در بخش منابع انسانی، اطلاعرسانی خودکار و بهنگام به مشتری و ارائهی خدمات متعدد، همچنین برقراری ارتباط بین دو نرمافزار که بهصورت جزیرهای عمل میکنند، این روباتها میتوانند بهعنوان دستیار در کنار کاربران قرار گیرند.
دارکوب از ابتدا برای سازمانها و کسبوکارها طراحی شده است و در کنار امکاناتی از قبیل ارتباط متنی، تبادل فایل و مستندات، ارتباط زندهی صوتی و ویدیویی، کانال، اتاقهای گفتگو و تصمیمسازی، امکانات منحصر بهفردی را نیز از قبیل سطوح دسترسی پیشرفته، توسعهی روباتهای سازمانی، یکپارچگی با سامانههای اتوماسیون اداری و صنعتی و سامانههای مدیریت ارتباط با مشتریان، معماری توزیعشده و پشتیبانی از چندمستاجری (Multitenancy) در سمت سرور و نیز سفارشیسازی بر اساس نیازهای خاص ارائه میکند.
همچنین واحد طراحی و تیم توسعهی شرکت یکان دانش نیز در فرایند سفارشیسازی محصول در یافتن بهترین و مقرونبهصرفهترین راهکارها همراه همیشگی سازمانها و کسبوکارها است.
در پایان پیشنهاد میکنیم تا در صورت احساس نیاز به هر یک از امکاناتی که در این مقاله به آن اشاره شد، با تیم فروش شرکت یکان دانش تماس حاصل فرمائيد و فرصتی را جهت معرفی توانمندیهای این نرمافزار سازمانی در اختیار ما قرار دهید.
بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.