سرعت شارژ سریع هواوی پی 40 و پی 40 پرو مشخص شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با قرار گرفتن پرچم‌داران بسیار مورد انتظار هواوی در فهرست وب‌سایت‌ 3C، جزئیاتی از فناوری شارژ سریع استفاده شده در این دو گوشی مشخص شده است.

هرچه به زمان معرفی پرچم‌داران جدید هواوی نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از آن‌ها فاش می‌شود. هفته‌ی گذشته دو گوشی پرچم‌دار هواوی در فهرست تأییدیه‌ی اداره‌ی صدور مجوز کشور چین (TENAA) مشاهده شده بودند. این فهرست پشتیبانی هر دو دستگاه را از حالت دوگانه‌ی 5G و وجود دو درگاه سیم‌کارت تائید کرد. اکنون این دو گوشی گواهینامه‌ی 3C چین را هم دریافت کرده‌اند و در فهرست این وب‌سایت ثبت شده‌اند. این گواهینامه به مسائل ایمنی دستگاه مربوط می‌شود و دریافت آن برای تمامی گوشی‌های عرضه شده در چین اجباری است. این دو گوشی با شماره مدل‌های ANA-AN00 و ANA-TN0 برای پی ۴۰ و ELS-AN00 و ELS-TN00 برای پی ۴۰ پرو در این سایت دیده شده‌اند و برخی ویژگی‌های آن‌ها از قبیل سرعت مشخص شده است.

مجوز 3C هواوی پی 40

از مشخصات درج شده در این فهرست می‌توان پی برد که مدل معمولی پرچم‌دار بعدی هواوی شارژ سریع ۲۲/۵ واتی بهره می‌برد و مدل گران‌تر پرو دقیقا مشابه پی ۳۰ پرو به شارژ سریع ۴۰ واتی مجهز خواهد بود. اگر شایعات در مورد وجود نسخه‌ی Premium این گوشی حقیقت داشته باشند احتمال می‌رود در این گوشی شاهد سرعت شارژ بالاتری نیز باشیم. همچنین طبق این مشخصات، پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی نسل پنجمی در هر دو گوشی مجددا تائید شده است.

باتوجه به شایعه‌های منتشرشده‌ی قبلی، نسخه‌ی معمولی پی ۴۰ در سمت چپ بالای نمایشگر خود از حفره‌ای برای دوربین سلفی دوگانه استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود در پنل پشتی این گوشی شاهد یک دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۵۲ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۴۰ مگاپیکسلی و یک ماژول ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم سه برابری اپتیکال خواهیم بود.

در ادامه بخوانید:

حفره‌ی دوربین سلفی در نمایشگر نسخه‌ی پرو همانند نسخه‌ی معمولی خواهد بود؛ اما با اضافه شدن یک دوربین مدت پرواز به دوربین‌های پشتی، شاهد یک دوربین چهارگانه در نسخه‌ی پرو خواهیم بود. همچنین زوم اپتیکال دوربین تله فوتو به پنج برابر ارتقا خواهد یافت. ناگفته نماند که برخی شایعات از خمیده بودن حاشیه‌های نمایشگر نسخه‌ی پرو حکایت دارند. احتمال می‌رود در نسخه‌ی پرمیوم این گوشی شاهد دوربین پنج‌گانه و زوم اپتیکال ۱۰ برابری مشابه گلکسی اس ۲۰ اولترا باشیم. به‌علاوه انتظار می‌رود پرچم‌داران جدید هواوی با جدیدترین تراشه‌ی کرین این شرکت روانه‌ی بازار شوند. همچنین براساس شنیده ها این دو گوشی از فناوری +Wi-Fi 6 پشتیبانی خواهند کرد و برچسب قیمتی پایین‌تر از نسل قبلی خواهند داشت.

ناگفته نماند که هواوی در روز گذشته نخستین عضو از گوشی‌های خانواده‌ی پی ۴۰ را با نام پی ۴۰ لایت معرفی کرد. این گوشی در دسته‌ی محصولات میان‌رده‌ی این شرکت جای می‌گیرد.

هواوی قصد دارد پرچم‌داران سری پی ۴۰ را طی رویدادی در شهر پاریس در تاریخ ۲۶ مارس (۷ فروردین) معرفی کند. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی پرچم‌داران جدید هواوی مطمئنا شاهد انتشار اطلاعات و شایعات بیشتری درباره‌ی آن‌ها خواهیم بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع