حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گفتگو زومیت با هم‌بنیانگذار علی بابا؛ کرونا صنعت گردشگری را به زانو در آورد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بعد از انتشار ویروس کرونا در کشور و محدودیت پروازها از ایران به سایر نقاط جهان و بالعکس، مشکلات زیادی گریبان‌گیر آژانس‌های مسافرتی و سرویس‌هایی همچون علی بابا شده است.

ویروس کرونا، علاوه بر ایجاد مشکلات برای مردم و خانه‌نشین کردن آن‌ها، فضای کسب و کار کشور را نیز به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است. برخی از کسب و کارها با کاهش جدی درآمد روبرو شده‌اند و بعضی نیز به کلی ورشکست شده‌اند. یکی از صنعت‌هایی که شدیدا تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت،‌ صنعت گردشگری و بازار پررونق سفرهای عید نوروز بود.

با انتشار اخبار مربوط به گسترش ویروس مذکور، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد به دلیل شرایط پیش‌آمده پس از انتشار ویروس کرونا، استرداد بلیت‌ پروازهای داخلی و خارجی تا اطلاع ثانوی بدون دریافت جریمه انجام می‌شود.

اکثر پروازها از مبدا ایران لغو شده‌اند و پروازهای خارج به ایران نیز بصورت محدود انجام می‌شوند. بسیاری از مردم که برای سفر عید خود برنامه‌ریزی کرده‌اند حالا در تلاش برای لغو سفر خود و پس گرفتن هزینه‌ی هتل و بلیت هواپیما هستند. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا در قالب یک مصاحبه ویدیوی، به پای صحبت‌های نیما قاضی هم‌بنیانگذار علی بابا، بزرگ‌ترین فروشنده‌ی آنلاین محصولات سفر بنشینیم. تا اطلاعات دقیق‌تری درباره‌ی شرایط فعلی صنعت گردشگری کشور کسب کنیم. در ادامه همراه تک تایمز باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع