سرانجام ادغام شزم با اپل موزیک روی اندروید صورت گرفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

 تقریباً دو سال از خرید شزم از سوی اپل می‌گذرد؛ سرویس شناسایی موسیقی که تقریباً روی اکثر گوشی‌های هوشمند نصب است. تا امروز، شزم به کاربران اندروید اجازه می‌داد تا با برنامه اسپاتیفای ارتباط برقرار کنند و آهنگ‌ها را به فهرست پخش خود اضافه کرده یا حتی آن‌ها را در این اپلیکیشن اجرا کنند.

از سوی دیگر، باعث ناامیدی کاربران سرویس پخش موسیقی اپل موزیک (Apple Music) است که این سرویس هنوز با برنامه Shazam ادغام نشده است آن هم زمانی که مدت‌ها از خرید این سرویس از سوی کوپرتینویی‌ها می‌گذرد.

خوشبختانه، سرانجام شاهد تغییر این اوضاع هستیم. AndroidPolice گزارش داده که سازگاری با اپل موزیک، اینک برای کاربران شزم روی اندروید از راه رسیده است. زمانی که به‌روزرسانی جدید این اپلیکیشن را نصب می‌کنید شاهد اضافه شدن ویژگی جدید به آن خواهید بود؛ از فهرست Setting برنامه شزم قادر خواهید بود تا گزینه Apple Music را مشاهده کنید. ادغام این دو برنامه با کلیک روی گزینه Connect صورت خواهد گرفت و اگر اشتراک اپل موزیک را داشته باشید، می‌توانید فهرست پخش و آهنگ‌های شناخته شده از شزم را روی اپل موزیک خود اجرا کنید.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این به‌روزرسانی از سمت سرور خود سرویس شزم است یا می‌توان به صورت مستقیم و از طریق فروشگاه پلی استور گوگل نسبت به دریافت آن اقدام کرد. اما پرواضح است که حتی آن دسته از کاربران نسخه‌های قدیمی شزم نیز نسبت به این به‌روزرسانی و قابلیت هیجان‌زده هستند و اکثر کاربران این سرویس در حال نصب به‌روزرسانی جدید آن هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع